Toon posts:

Cardreader herkent niks

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik werk al een tijd met een ingebouwde kaartlezer:
Afbeeldingslocatie: http://kvproit.nl/osCommerce/images/sweex%20cardreader.gif

Nu werkt hij alleen de laatste tijd opeens niet meer.
Zodra ik de usb controler in de pc stop installeerd hij de hardware zoals het hoort en de schijven zijn ook zichtbvaar in "deze computer"

alleen als ik mijn memorystick in doe dan wordt het lampje active heel eventjes groen en dan gaat hij weer uit. als ik dan op 1 van de schijven van de cardreader klik krijg ik een zandloper en op den duur loopt explorer vast.

Wat kan er mis zijn en valt er nog wat te testen om dit te verhelpen of moet ik toch echt naar de winkel.

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:19
Heb je ook al andere geheugenkaarten geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
aryan schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:46:
Heb je ook al andere geheugenkaarten geprobeerd?
jah ik heb meerder memory sticks geprobeerd en ook bij het SD slot hetzelfde3 verhaal met sd kaartjes

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-02 17:49
zijn de 'usb' kabeltjes op het moederbord correct aangesloten? dus mss los gestoten met iets te veranderen..?

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Verwijderd

Topicstarter
het werkt met zon hele vage externe soort printerpoort. en die usb om hem aan te sluiten geeft hetzelfde probleem op alle poorten. en ook die stekker zit goed vast. :s

Verwijderd

nieuwe drivers al gedownload?

Wat heb je gedaan sinds hij niet meer werkt? (updates, installaties?)
toevallig de kast verplaatst dan de verbinding met het moederbord slecht is...

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2007 16:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:43:
nieuwe drivers al gedownload?

Wat heb je gedaan sinds hij niet meer werkt? (updates, installaties?)
toevallig de kast verplaatst dan de verbinding met het moederbord slecht is...
ik heb naar mijn weet nooit drivers voor deze reader gebruikt. en heb ook meerdere keren een format gedraait waarbij alles gewoon voledig werkte. Ik heb de reader net even aan een andere pc gehangen en jahoor precies hetzelfde probleem. ben toch bang dat er iets niet helemaal lekker zit ergnes :(

Verwijderd

hoe oud is da ding da wel niet? mayb issie gewoon RIP, zou goed kunnen hoor...
ik zou drivers proberen te downloaden anders gewoon nieuwe halen

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:50:
hoe oud is da ding da wel niet? mayb issie gewoon RIP, zou goed kunnen hoor...
ik zou drivers proberen te downloaden anders gewoon nieuwe halen
Ik denk dat dat dan het geval is. Ik kan nergens wat vinden op de printplaatjes of iets maargoed. Hij is nu ook al 2.5 jaar oud, en ze verkopen hem nogsteeds voor 12euro. is ook geen geld maargoed. denk dat er niks anders op zit :) . En drivers heeft dit ding volgens mij niet eens :s
Pagina: 1