Ik las op het [H]ardforum een nieuwsposting over de Radeon LE. Deze videokaart is een Radeon waarbij het geheugen ipv op 166 Mhz, op 148 Mhz loopt. Ook heeft hij ipv een HSF alleen een grote heatsink. Ook is HyperZ disabled. HyperZ aan of uit maakt nogal wat verschil, dat kun je zien in de newsposting over de Radeon LE op de frontpage. Dit HyperZ is op de Radeon LE aan te zetten doormiddel van de volgende registry-hack :
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\ATI Technologies\Driver\XXXX\atidxhal]
"DisableHierarchicalZ"="0"
"DisableHyperZ"="0"
"FastZClearEnabled"="1"
XXXX is 0001, 0002, 0003, etc. Hiervan maak je met notepad een .reg file, waarop je dubbelklikt zodat de gegevens toegevoegd worden aan de registry.
!!!!!!!!!!!!!!!! PS : Ik heb deze informatie van een forum gehaald, en kan niet de juistheid hiervan garanderen. Als je dit gebruikt is dat op eigen risico, ik kan het zelf niet proberen daar ik geen Radeon LE heb. Als het wel lukt, laat het dan ff weten svp. !!!!!!!!!!!!!!!!
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\ATI Technologies\Driver\XXXX\atidxhal]
"DisableHierarchicalZ"="0"
"DisableHyperZ"="0"
"FastZClearEnabled"="1"
XXXX is 0001, 0002, 0003, etc. Hiervan maak je met notepad een .reg file, waarop je dubbelklikt zodat de gegevens toegevoegd worden aan de registry.
!!!!!!!!!!!!!!!! PS : Ik heb deze informatie van een forum gehaald, en kan niet de juistheid hiervan garanderen. Als je dit gebruikt is dat op eigen risico, ik kan het zelf niet proberen daar ik geen Radeon LE heb. Als het wel lukt, laat het dan ff weten svp. !!!!!!!!!!!!!!!!