Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Hmmm ik dacht altijd dat SM iets anders was... ach ja >:);)Op maandag 12 februari 2001 13:12 schreef testcase het volgende:
Bijv. (ik verzin snel maar ff wat): FM-ers en SM-ers
Maar uhm. Ja is wel een goed idee ik denk alleen dat de namen gewoon TOTAAL NIET op elkaar moeten lijken..
Ikzelf vind het prima zo. Newbies melden zich op het verkeerde forum en we weten weer dat er een nieuwe gast is op ons forum. (moeten ze de FAQ maar lezen).
Als we de naam van het TMF wijzigen, dan vinden newbies van Tnet dat forum nooit meer. (tenzij Femme op Tnet een linkje toeveogt voor het TMF-forum
(da's nog best een aardig idee))
Als we de naam van het TMF wijzigen, dan vinden newbies van Tnet dat forum nooit meer. (tenzij Femme op Tnet een linkje toeveogt voor het TMF-forum
2 verschillende functies? nee hoor.. ze doen beiden aan moderaten.. is is de functie van het puntjes uitdelen en wegnemen eigenloijk nog net ietsje anders..
Als je dan een andere naam wil geven geef die punten-mensen dan een passende naam
Als je dan een andere naam wil geven geef die punten-mensen dan een passende naam
Het MoLiCe-Forum....
Aannames zijn fataal.
Het feit dat je vaste bewoner bent van dat forum houdt helaas niet in dat het je eigen forum is.
He jammerOp maandag 12 februari 2001 14:16 schreef ecteinascidin het volgende:
Het feit dat je vaste bewoner bent van dat forum houdt helaas niet in dat het je eigen forum is.
Hmm misschien post ik wel genoeg in spielerij om daar het "IceStorm-Forum" van te maken
* IceStorm zegt maar even \"Sorry\" voor dit offtopic geblaat
Ik denk bij IceStorm bijna automatisch aan SU, dus misschien is daar nog een naamsverandering te doen .....
Hmm om nou meteen 2 forums naar mij te noemen vindt ik wel erg ver gaan >:):POp maandag 12 februari 2001 14:21 schreef ecteinascidin het volgende:
Ik denk bij IceStorm bijna automatisch aan SU, dus misschien is daar nog een naamsverandering te doen .....
Ik ben nou dus wel benieuwd eigenlijk wie er het meeste in welke forums post
Pagina: 1