Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Expertiseoverzicht na benadering detacheerder

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Vanmiddag voor de 2e keer benaderd door Polytalent of ik toch echt geen interesse heb in een functie bij hen. Ze haddenme een expertiseformuliertje toegezonden via monsterbaord en of ik deze 'even' in zou willen vullen.

Mijn expertise zal wel niet zo hoog zijn wat een programma is voor mij een programma of dit nou een server, workstation, server, remote, security of inter programma is.. lol

Nog meer mensen dit bestand ontvangen?

http://members.home.nl/floris-k/Expertiseoverzicht.doc

[ Voor 5% gewijzigd door AndereKoekoek op 09-10-2007 23:25 ]

• Sjakskus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-11 09:30
op het feit na dat er geen namen bij de programma's zijn ingevuld (dat moet je blijkbaar zelf doen)
heb ik dit soort formulieren wel vaker gezien bij bv detacheringsbureau's

Op basis van zo'n formulier kunnen ze mensen met te weinig kennis bedanken voor de moeite en de interessante mensen op gesprek uitnodigen.

Beschikbaar voor ontwikkeling van (webbased) applicaties en dataconversies

• AndereKoekoek
  • Nu online
Vraag me af hoe je beoordeeld of iets een workstation application is of niet.
En wat wordt er bedoeld met hardware apparatuur/hardware ervaring? Of je weet hoe een harde schijf eruit ziet? 8)7

Verwijderd

Het lijkt me sterk dat dit iets is wat je serieus moet nemen - het is wel heel erg onprofessioneel als men bedrijfsgerelateerde documenten op een persoonlijke webstek plaatst...
*schrapt link*

Ik open nog niet eens het document wegens het te grote risico op virussen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2007 23:21 . Reden: geblaat dat nergens op slaat ]

• AndereKoekoek
  • Nu online
Uuhm dat is mijn eigen webstekkie ;)

originele bestand staat in mijn mail en moest het toch ergens uploaden?

Verwijderd

Floris-K schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 23:18:
Uuhm dat is mijn eigen webstekkie ;)

originele bestand staat in mijn mail en moest het toch ergens uploaden?
OMG ik moet maar even gaan slapen ofzo 8)7 :+
Mijn excuses en never mind mijn geblaat ;)

• Sjakskus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-11 09:30
Ik denk idd ook dat PolyTalent niet zo blij zal zijn met deze discretie (of misschien net wel)

Beschikbaar voor ontwikkeling van (webbased) applicaties en dataconversies

Verwijderd

Sjakskus schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 23:24:
Ik denk idd ook dat PolyTalent niet zo blij zal zijn met deze discretie (of misschien net wel)
offtopic:
Nee, ik bedoelde meer dat ik dacht dat die weblink door PolyTalent gestuurd was, terwijl het natuurlijk gewoon van de TS zelf is. Maar ik zou het document ook niet publiek beschikbaar maken.

• asmi
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Op basis van zo'n formulier kunnen ze mensen met te weinig kennis bedanken voor de moeite en de interessante mensen op gesprek uitnodigen.
Bovendien is dit meteen de basis voor je "commerciële CV" dat naar potentiële opdrachtgevers gestuurd gaat worden.
Pagina: 1