Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Autoradio] MP3-speler / laptop aansluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BARO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-11 20:28
Op de achterkant van mijn autoradio, de Pioneer DEH-4700MP zit een audio-uitgang, namelijk 2x RC (tulp). In de handleiding staat hier niets over, op de productpagina staat alleen dat het RCA Pre-out heet.

De RCA Pre-out (2x tulp) is de lijnuitgang. 1 kanaal = 1 speaker. Ik heb dus maar een aansluiting voor naar de versterker van 2 speakers. De achterspeakers welteverstaan, die kan ik versterkt aansluiten.

Als ik m'n laptop / mp3-speler d.m.v. 2x RCA -> 3.5mm-plug aansluit heb ik alleen geluid uit de achterspeakers.

Mijn vragen zijn dan ook:
  • Hoe kan ik ervoor zorgen dat de voorspeakers ipv de achterspeakers worden aangestuurd?
  • ( of nog beter: ) Hoe zou ik ervoor kunnen zorgen dat het audio naar alle speakers versterkt worden (iets met RCA Y-splitters, maar hoe en waar sluit ik die aan)?

• Yoram
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-08 14:22
Ik begrijp je verhaal niet zo goed. Je hebt een aparte versterker voor je achter speakers?

Als dat zo is zou je je laptop door middel van een aux ingang op je auto radio aan moeten sluiten. Maar aangezien dat niet op jou radio zit kan dat niet.
Wat je kan doen is: ook nog een aparte versterkers nemen voor je "voor" speakers. Zodat je met een tulp splitter alle 2 de versterkers van signaal kan voorzien.

Hallo!

• Cassettebandje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:56

Cassettebandje

SA-C90 TDK

- Speakers voor en achter op je versterker.
- Extra versterker voor je voorspeakers
- FM transmitter gebruiken
- Radio met line in kopen (en deze aan mij geven ;))

• ruzzel
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-11 19:29
http://www.stereophonik.com/gutterslide/IP-BUS_Hack/

ik denk dat je dit zoekt voor je line in

• BARO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-11 20:28
Dat ziet er goed uit, ga ik proberen! Bedankt :)
(ik houd jullie op de hoogte)

• ruzzel
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-11 19:29
BARO schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 01:13:
[...]

Dat ziet er goed uit, ga ik proberen! Bedankt :)
(ik houd jullie op de hoogte)
nog gelukt????

[ Voor 4% gewijzigd door ruzzel op 15-10-2007 21:33 ]

Pagina: 1