Microsoft Outlook 2007 laat pc extreem vastlopen.

Pagina: 1
Acties:

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-05 12:36
Ok, dit is het geval. Ik heb hier een C2D E6600, met 2GB DDR2 Ram, Gigabyte GA-P965-DS4, 2 raptors en een 1900XT in zitten, draaiende op Windows XP Professional.

Het is nu al enkele keren voorgekomen dat wanneer ik Outlook 2007 opstart, de computer loopt compleet vast, ik kan helemaal niets meer. Het rare is dat de reset-knop, die normaliter altijd werkt het dan in een keer niet meer doet. Vervolgens gooi ik de stroom ervan af en weer erop, maar wanneer ik hem dan aanzet slaat hij nog minimaal 1 of 2 keer af. Dit is alleen maar wanneer ik Outlook 2007 opstart, normaal werkt alles perfect.

Ik kan hier met mijn pet niet bij, ik vind het wel een heel apart probleem.. :s :|

_@/'

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:52
zijn de problemen al vanaf het begin dat je outlook hebt? Heb je het al opnieuw geïnstalleerd? Het is niet goed voor de pc om de stroom eraf te gooien, dus misschien is een downgrade naar 2003 een optie?

En heb je al geprobeerd om outlook te starten in de veiligheid modus van windows xp?

[ Voor 17% gewijzigd door aryan op 10-10-2007 14:24 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Downgrade: sja, dat lost het onderliggende probleem niet op. Welke patchlevels? En wat zegt het event log?

CSA ==> OFF

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Steephh
Helaas kan ik nu niets meer.. Hij wil niet meer aan. Het ging ongeveer zo.

ik zet scherm aan (hij heeft de hele nacht gedraaid), BSOD.. ik druk reset in, windows start opnieuw op.. weer een bsod. daarna restart de pc zichzelf.. bij windows aangekomen, weer een bsod.. Enz.. op een gegeven moment komt er geen bsod meer maar blijft dat balkje maar hakkelend lopen.. Toen heb ik de pc uitgezet.. Daarna weer aangezet en na een tijdje weer aan. Nu springt ie aan. weer uit.. daarna weer aan, uit.. Dit eeuwig durend effect kan ik alleen beendigen door de pc uit te zetten..

Of hij is RIP of hij ligt in Coma.. Ik weet het niet, maar het is nogal wazig..Binnenkort hier de boel eens opruimen en dan ga ik de PC eens helemaal testen.. Want dit kan zo niet langer.

_@/'

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-05 13:42
Ik zou het eens in de hardware zoeken ipv de software.

• Steephh
wvkreg schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 17:19:
Ik zou het eens in de hardware zoeken ipv de software.
Ja.. Dat dacht ik ook.. Helaas leek het eerst niet zo te zijn, omdat hij typisch alleen maar vastliep bij Outlook 2007 en nu in een keer totaal niet meer werkt.

_@/'

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dan had het dus hoogstwaarschijnlijk niets van doen met Outlook. OFF => PMG. Check de hangen- en afsluiten FAQ aldaar even.

Als je niet meer in je event log kan komen, dan: welke STOP code in je BSOD? Geeft hoogstwaarschijnlijk een hoop info.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Steephh
F_J_K schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 19:28:
Dan had het dus hoogstwaarschijnlijk niets van doen met Outlook. OFF => PMG. Check de hangen- en afsluiten FAQ aldaar even.

Als je niet meer in je event log kan komen, dan: welke STOP code in je BSOD? Geeft hoogstwaarschijnlijk een hoop info.
Ik heb die toen niet opgeschreven en het komt niet eens meer tot een BSOD. Dus die pc is helemaal ***. Van het weekend kijk ik er even naar, ik ben deze week nog even druk met school en doe het zolang wel met mijn laptop.

_@/'

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Doe nu eens vanaf de windows/linux cd booten, want waarschijnlijk is je windows corrupt geworden. Of nog beter even mem86+ boot cd even draaien voor een paar uur. (disable eventueel de HDD als boot up device)

Kijk of je zo nog leven in je pc krijgt, post even je resultaten hier.

[ Voor 9% gewijzigd door mad_max234 op 11-10-2007 01:55 ]

• Steephh
Het probleem is.. Hij (de pc) springt aan.. Na 3 seconden, uit.. Dan na een aantal seconden weer aan.. Na 3 seconden, uit. Dit is steeds op exact hetzelfde moment. Ik krijg niet eens iets te zien op mijn scherm. Ik verdenk mijn videokaart misschien, vanwege het feit dat ik bij het spelen van games al eerder Directx 9 Device errors enzo gaf...

_@/'

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Heb je al een cmos reset gedaan? En heb je een mogelijkheid om je voeding te testen want dat geeft ook nog welles van dit soort problemen?

• Steephh
mad_max234 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 02:20:
Heb je al een cmos reset gedaan? En heb je een mogelijkheid om je voeding te testen want dat geeft ook nog welles van dit soort problemen?
Cmos reset al wel, ik ga in het weekend wel verder testen.

_@/'

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-12-2025
Lijkt me inderdaad eerder hardware, of instabiele overklok.

Overigens, de topic titel sucks, als ik zo vrij mag wezen; het verwijst naar een oorzaak die je nog niet vasgesteld hebt. Je hebt in feite nog nauwelijks een idee wat het probleem nou precies is. Outlook 2007 zal er, m.i., zeer weinig mee te maken hebben.

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Pagina: 1