-1 moderaties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Lange tijd heb ik niet gepost op de frontpage omdat ik toch altijd -1 krijg. Dat zal voor een groot deel wel aan mij liggen, maar goed.
Net toch een paar posts gedaan.
Ik bleef het in de gaten houden en zie:

http://members.home.nl/djsebas/GoT/-1mods1.png

Natuurlijk kan het terecht zijn, maar ik heb goed opgelet en die reacties naar -1 modden moet in een hele korte tijd gebeurt zijn, zo kort zelfs dat je ze waarschijnlijk niet goed gelezen moet kunnen hebben.
Is dit weer de zoveelste 'alles-naar-min-1-modder?'

Misschien moeten 'AMD vs. Intel' en 'ATI vs. nVidia' nieuwsberichten beter in de gaten worden gehouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Tja, erg offtopic/voegt mijns inziens niets toe aan de gehele discussie opzich, aan de hand van de FAQ hoe ik die interpreteer. Terechte min 1. Overigens had ik ook maar ee minuut nodig om die handel te lezen. Twee minuten verder en er staan een hoop moderaties. Overigens heb ik in dat topic niet gemod voor zover ik weet.

[ Voor 20% gewijzigd door BigFast op 09-10-2007 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Bij grote merken zoals AMD en Intel vind ik het moeilijk te zeggen wat offtopic is...
Het is inderdaad wel wat offtopic ja, maar om dan een stuk of 5-10 reacties -1 te geven is ook wat raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Juist wanneer het veel offtopic reacties worden is het een -1 waard vanwege vervuiling van de frontpage. Bovendien geef je daar zelf in je post al aan dat het offtopic is, hoe kan je dan wel een positieve moderatie verwachten?
Ik heb het vermoeden dat je de huidige -1 verwart met de oude -1. datgene wat vroeger op 0 belande gaat nu ook grotendeels naar de -1 toe. 0 is dan ook het standaard leesniveau geworden ipv +1. Ik vindt de -1's die hier zijn uitgedeelt dan ook terecht.

btw: zelf lees ik altijd op -1, net als waarschijnlijk de meeste actieve modders hier, dus dat zal het probleem niet zijn.

edit: die 2 reacties binnen je cirkel die op 0 staan zouden naar mijn mening ook best op -1 mogen. Alhoewel een 0 nou niet echt een mismod is ozo...

[ Voor 10% gewijzigd door Arne op 10-10-2007 00:29 ]

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Saturnus schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 23:03:
Bij grote merken zoals AMD en Intel vind ik het moeilijk te zeggen wat offtopic is...
Het is inderdaad wel wat offtopic ja, maar om dan een stuk of 5-10 reacties -1 te geven is ook wat raar...
Geef jezelf het antwoord al :) Offtopic. Is iets wat op de frontpage, in mindere mate op het forum, niet gewaardeerd wordt. En mede door de FAQ wordt er nu op gelet dat dit soort replies bestraft wordt. Helaas voor jou, maar het komt de kwaliteit ten goede, althans dat is de gedachte. Onderbouwde ontopic reacties zouden de standaard moeten worden, of al zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds het nieuwe systeem is de -1 als een raket omhoog geschoten en de +2 zie je nauwelijks meer terug. Misschien kom het omdat er maar 1 negatieve moderatie mogelijk is en 3 positieve. Ik zie die 0 als positief gezien de twijfelachtige reacties vrijwel altijd een -1 krijgen ipv een 0.

//edit: daar komt bij dat een +2 'gevaarlijk' is voor een modder om die te geven, als het op een +1 of lager uitvalt ben je binnen de kortste keren je modrechten kwijt, zal ook een reden zijn dat +2 vrijwel nooit gegeven wordt. En het bekende 'mod na-apen' natuurlijk ook vanwege de modrechten.

Dat hier verder niet over (publiekelijk op het forum) nagedacht wordt door t.net zelf, alles wat ik tegenkom zijn dooddoeners om het systeem goed te praten. Niet dat het mega slecht is dat ook weer niet.

ow ik zie dat ik TMF even bij moet lezen begin bij die +2 draad :P

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2007 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Ja, een 0 is ook positief. Aangezien dit het standaard leesniveau is wil je toch dat de posts met deze score nog van een aanvaardbaar niveau zijn. Alles dat niet aan enige vorm van niveau kan voldoen gaat dan meestal ook rechtstreeks naar de -1. Daarom zij ik ook al: kijk uit dat je -1 niet verward met de oude -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
ik heb er een paar een -1 gegeven omdat de reacties over iets anders gaan dan het hoofdonderwerp, maar over het algemeen was ik toch degene die ze weer naar 0 zette.

http://xs320.xs.to/xs320/07413/modjes.JPG

[ Voor 43% gewijzigd door SRich op 10-10-2007 13:12 ]

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
ongewenst wat mij betreft... De gehele draad is offtopic en dient imho dan ook zo veel mogelijk uit beeld gehaald te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
arne schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:45:
ongewenst wat mij betreft... De gehele draad is offtopic en dient imho dan ook zo veel mogelijk uit beeld gehaald te worden.
Dat is gebeurd door de eerste poster die offtopic ging (Waterking) een -1 te geven. Dat betekent (toch?) dat de reacties op die post ook uit het zicht staan (als je op niveau 0 leest).
Verder dacht ik dat het zo was dat de eerste reactie die offtopic ging een -1 verdiende en dat posts die daarop relevant reageren een 0 verdienen. (Correct me if I'm wrong) Hoewel ik de aangehaalde reacties niet echt nuttig vind, vind ik een -1 toch wel ietsjes aan de zware kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Dat betekent (toch?) dat de reacties op die post ook uit het zicht staan (als je op niveau 0 leest).
Nee, sinds de NG is een reactie die wel aan jouw leesniveau voldoet nog wel zichtbaar.

offtopic:
lees normaal ook -1, maar als je niet ingelogged bent (geen vast ip) zie je ze wel op 0.

Pagina: 1