Sinds enige tijd heb ik een Ipaq rx1915 (windows mobile 5) waarmee ik wifi verbinding wil krijgen met mijn Sitecom WL-114 router. Wireless netwerk wordt gevonden, en na invoer van de WEP key wordt de verbinding geaccepteerd. De pda meld dat de verbinding tot stand is gekomen en heeft ook een IP adres toegewezen gekregen door de DHCP. Op de router kan ik ook zien dat de PDA verbinding heeft. Echter via IE kan ik niet het web op. Hij blijft op status "zoeken" en komt uiteindelijk met de melding dat de website niet gevonden kan worden.
Overigens twee laptops en een pc welke getoon via DHCP het netwerk opkomen, en gewoon direct internet hebben.
Vandaag een andere PDA (wm 6) geprobeerd en wederom hetzelfde probleem. Wel verbinding met de router, maar geen internet. Wat doe ik hier fout?
iemand?
Overigens twee laptops en een pc welke getoon via DHCP het netwerk opkomen, en gewoon direct internet hebben.
Vandaag een andere PDA (wm 6) geprobeerd en wederom hetzelfde probleem. Wel verbinding met de router, maar geen internet. Wat doe ik hier fout?
iemand?