Dit topic is gemaakt om alle niet of slecht Metro lezende tweakers er op te attenderen dat de Metro een foto contest organiseert. Hierbij zijn ook nog prijzen te winnen, vandaar dat ik het het melden waard vind. Van 10 oktober tm 23 oktober plaatst de metro een, voor die dag, winnende foto in de krant. Uit deze foto's worden dan door een deskundige jury en bezoekers van de website de 5 beste foto's gehaald. De makers van deze foto's kunnen een Olympus E-510 verwachten
. De eerste prijs van Nederland krijgt een freelance contract bij de Metro. De beste van de wereld krijgt een trip naar New York en een exclusieve reportage in de wereldwijde editie van Metro met zelfgemaakte foto’s van deze trip.
Voor meer info bezoek de site (traag?)
Over info over de jury en de reclame in de metro zie dit home made pdf bestand.
Naast attenderen is dit topic ook voor het plaatsen van je foto voordat je deze submit (wel op letten dat deze niet gejat kan worden, watermerk ofzo?) zodat je nog wat feedback van hier kan krijgen.
Hopelijk heb ik jullie nu genoeg geinformeerd en wint een tweaker ook nog een prijs

EDIT:
Om een idee te geven wat er wint:
De winnende foto van woensdag 10 oktober:

De winnende foto van donderdag 11 oktober.

Waar is de kleur?
Voor meer info bezoek de site (traag?)
Over info over de jury en de reclame in de metro zie dit home made pdf bestand.
Naast attenderen is dit topic ook voor het plaatsen van je foto voordat je deze submit (wel op letten dat deze niet gejat kan worden, watermerk ofzo?) zodat je nog wat feedback van hier kan krijgen.
Hopelijk heb ik jullie nu genoeg geinformeerd en wint een tweaker ook nog een prijs
EDIT:
Om een idee te geven wat er wint:
De winnende foto van woensdag 10 oktober:

De winnende foto van donderdag 11 oktober.

Waar is de kleur?
[ Voor 10% gewijzigd door -?!- op 11-10-2007 21:00 ]