[CRT]Hewlett Packard geen beeld meer

Pagina: 1
Acties:

• misterm90
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-07 13:35
hallo ik heb een tijdje terug een 17inch crt van HewlettPackard gekocht voor zeer weinig.. (3euro50) maar nu is na minstens 3 maanden geweldig/perfect draaien ineens opgehouden met het geven van beeld. hij deed het vanochtend nog maar nu kwam ik thuis en deed hij het niet meer . het ledje van een soort van standby knippert steeds dit gebeurt normaliteit altijd als de computer uitgaat.
ik heb diverse vga poorten geprobeerd. zelfs ook op een andere computer.
ik heb alle pinnentjes bekeken maar geen 1 is krom
kheb de hele behuizing losgehaald maar geen enkel loszittend draadje kunnen ontdekken
wat mij overigens wel opviel is dat de beeldbuis van samsung is maar dat terzijde ;)

weet iemand hoe dit te verhelpen ? ik kan haast niet geloven dat hij ineens kadoek is .

mvg Merlijn de Leeuw

• Barres B.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:30

Barres B.

six seasons and a movie!!!

Het is geen breuk in de kabel? Of is het zo'n scherm waarbij de kabel geintergreerd is?
Anders lijkt het me dat hij wel defect is, je hebt in mijn ogen bijna alles wel geprobeert. Misschien dat iemand anders nog wat weet.

...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr

Verwijderd

Als je 'm uit zet en weer aan, hoor je dan wel dat hij aanspringt?

• misterm90
Barres B. schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 18:55:
Het is geen breuk in de kabel? Of is het zo'n scherm waarbij de kabel geintergreerd is?
Anders lijkt het me dat hij wel defect is, je hebt in mijn ogen bijna alles wel geprobeert. Misschien dat iemand anders nog wat weet.
het is zon scherm waarbij de kabel geintregeerd is inderdaad.
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 18:58:
Als je 'm uit zet en weer aan, hoor je dan wel dat hij aanspringt?
ik hoor dat hij aan"poeft" maar daarmee is ook bijna alles gezegt.

• misterm90
oh ik heb hem een tijdje uitlaten staan en nu brandt zelfs het ledje niet meer....'
edit //na een welgemikte klap het ledje wel weer aangekregen maar nog steeds geen beeld :(
wat me wel opvalt is dat doormiddel van het uitknopje het beeldscherm ook niet meer uit is te krijgen
eerst lukte dat wel

[ Voor 62% gewijzigd door misterm90 op 09-10-2007 21:26 ]

• Barres B.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:30

Barres B.

six seasons and a movie!!!

Het klinkt toch echt dat die aan zijn eind is.. maar heb je hem nieuw gekocht? Dat toch niet? en anderes zou je even kunnen informeren bij degene waar je hem hebt gekocht. Maar als het een 2e hands is dan is dat altijd riskant.

...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr

• misterm90
kheb hem gewoon gekocht van een maat van mij voor de wel heel erg dure prijs van 3 euro 50 haha dus zon ramp is het niet maar ik had het juist zo mooi voormekaar met 2 schermen (1 21inch en 1 17inch ) maar ik ben er al achter dat het wel kapot moet zijn,, welbedankt voor jullie hulp ;)
Pagina: 1