Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hallow,

Ik heb sinds zaterdag de K610i gekocht maar de fotokwaliteit vind ik niet echt goed. En ik ben nu aan het twijfelen om de 610i om te ruilen voor een K750i omdat deze betere fotos trekt. Maar ik lees dat er veel gebruikers klagen over de joystick die snel kapot gaat. En daarom ben ik nu sterk aan het twijfelen of ik wel mijn K610i zou omruilen voor een K750i

beide gsm's kosten evenveel (mijn vorige gsm was trouwen een K510i met joystick en nooit problemen mee gehad)

enig advies?

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 17:10

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Als je geen problemen met de joystick van de K510i hebt gehad, zal die van K750 ook geen problemen opleveren omdat ze praktisch hetzelfde zijn.
Mocht het stickje toch raar doen, steek er dan even een tandenstoker tussen o.i.d. om het vuil te verwijderen, dan doetie het weer prima.

Ik heb mijn K750 2 jaar in gebruik gehad en nooit echt problemen ondervonden. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Verwijderd

De kwaliteit van de K750i is matig, met foto's. Weliswaar 2Megapixels maar de lens is van verre om echt iets groots / scherps te krijgen zonder al te veel ruis. Ik heb zelf de K750i, K800i en nu de K810i mogen genieten, liever zie ik ze meer kwaliteit in de type lens steken dan het aantal megapixels op te krikken met elke nieuwe generatie telefoon.

Als je gewoon normaal met het stickje omgaat is er weinig tot niets aan de hand.

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
Kijk voor een W810, ietsie aangepaste lens + AF (met ietsie betere prestaties), echter geen lenscover.

Maar: geen raar sticky wat mogelijk kapot kan gaan (veel voorkomend probleem bij de K750, vandaar dat de W810 die ook niet heeft).

Kost volgens mij ook geen kont meer :+.

Pentaxiaan

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:21

rimpeldinky

nani?

met mijn K700i was de stick inderdaad een issue, hiermee heb ik ook geleerd om meer met de cijfers te werken (stickje werkt nog amper :P) maar met mijn K750i nergens problemen mee gehad (heb hem nu een jaar) hij zit steeds in mijn broekzak dus er komt meer dan genoeg stof in om en bij :)

*burp*

Verwijderd

Topicstarter
nog ander advies? want ik ben nog steeds zwaar aan het twijfelen. Die rode K610i is bloedmooi. En ik heb zitten denken dat ik die camera hoogsten 2 keer per jaar gebruik op vakantie ofzo en met die 610i loop ik geen risico op een kapotte joystick en dergelijke

hmmz

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Die keuze zal je echt zelf moeten maken....

Ik denk dat je op basis van alle informatie die in de algemene topics voor de desbetreffende toestelen wel een keuze zou moeten kunnen maken.

Lees die topic even door en onthoudt; Jij bent degene die ermee moet bellen. Niemand anders.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.