Toon posts:

Ballmer wil compensatie van Red Hat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waarom dit artikel? Er zit toch helemaal geen nieuwswaarde aan? Dit verhaal hebben we al enige malen van Ballmer gehoord. Ik zie niets nieuws t.o.v. wat ik de afgelopen maanden al enige malen op de Tweapers FP heb gezien.

Het is een stokpaardje van Ballmer, en dat zal hij vast iedere keer dat hij ergens spreekt behandelen, maar dat is toch geen reden om het dan ook iedere keer op Tweakers te melden?

• rogierslag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-10-2024
Ik meen dat dit in ieder geval de eerste keer is dat een distributeur (Red Hat) met naam wordt benoemd.

Ook zijn het aantal patenten weer veranderd wat dus inhoudt dat óf Microsoft patentclaims heeft laten vallen óf RH niet op alle patenten inbreuk maakt

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Ballmer heeft idd wel vaker verklaard dat hij vind dat Linux-gebruikers Microsoft zouden moeten compenseren. Dat hij nu zijn pijlen nadrukkelijk op Red Hat richt komt misschien niet helemaal onverwacht, maar is zeker wel nieuws. Hij voert hiermee de druk op Red Hat op, en zou RH-gebruikers wel eens zenuwachtig kunnen maken. Niet voor niks is de PR-afdeling van Microsoft druk bezig om een verklaring op te stellen hoe de uitspraken van Ballmer uitgelegd moeten worden.