Ik heb hier een stukje javascript staan die aan de ene kant connect naar een flash filmpje van 1x1px, die een mp3 kan inladen en afspelen, en naar de andere kant kan connecten naar een willekeurig aantal 'play' knoppen, waardoor de actie getriggerd wordt.
Maar ik kan niet connecten vanaf javascript richting flash...
Op een of andere manier komen de calls niet aan in flash zelf...
Ik voeg de functies toe aan een ExternalInterface, en roep deze functie vervolgens aan in JS.
De flashmovies worden zo included:
Zoals je ziet staat swliveconnect ingesteld, en tevens staat allowscriptacces op always.
(Let niet op de smarty code, het script wordt vaker dynamisch geplaatst)
Waarom komen de calls niet aan?!
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
| var currentPlayer; function playSound(sound, newPlayer){ if (currentPlayer != null){ var trevor = getFlashMovieObject('trev'); trevor.GotoFrame(1); alert('SWITCHING FROM PLAYER ' + currentPlayer + ' TO PLAYER ' + newPlayer); } currentPlayer = newPlayer; // $('audioplayer').play(sound); alert('STARTING SOUND ' + sound); } function stopSounds(){ if (currentPlayer != null){ alert('STOPPING PLAYER ' + currentPlayer); currentPlayer = null; } // $('audioplayer').stop(); } function StopFlashMovie() { var flashMovie=getFlashMovieObject("myFlashMovie"); flashMovie.StopPlay(); } function getFlashMovieObject(movieName) { if (window.document[movieName]) { return window.document[movieName]; } if (navigator.appName.indexOf("Microsoft Internet")==-1) { if (document.embeds && document.embeds[movieName]) return document.embeds[movieName]; } else { // if (navigator.appName.indexOf("Microsoft Internet")!=-1) return document.getElementById(movieName); } } |
Maar ik kan niet connecten vanaf javascript richting flash...
Op een of andere manier komen de calls niet aan in flash zelf...
Ik voeg de functies toe aan een ExternalInterface, en roep deze functie vervolgens aan in JS.
De flashmovies worden zo included:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <div style="float: right; height: 40px; width: 40px; position: relative; top: -8px;"> <object name="object_{$inf.item_id}" classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" class="musicplayer" width="40" height="40"> <param name="movie" value="skins/default/flash/audiobutton.swf?myFile=/var/files/items/{$inf.item_url}&myId={$inf.item_id}"> <param name=bgcolor VALUE="#FF840C"> <param name="swliveconnect" value="true"> <param name="allowScriptAccess" value="always"> <embed name="embed_{$inf.item_id}" allowScriptAccess="always" src="skins/default/flash/audiobutton.swf?myFile=/var/files/items/{$inf.item_url}&myId={$inf.item_id}" width="40" height="40" bgcolor="#FF840C" swliveconnect="true" TYPE="application/x-shockwave-flash" PLUGINSPAGE="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"> </embed> </object> |
Zoals je ziet staat swliveconnect ingesteld, en tevens staat allowscriptacces op always.
(Let niet op de smarty code, het script wordt vaker dynamisch geplaatst)
Waarom komen de calls niet aan?!
[ Voor 3% gewijzigd door _eXistenZ_ op 09-10-2007 17:36 ]
There is no replacement for displacement!