Toon posts:

Internet stoort

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb internet via een modem en daar tussen heb ik een router hangen..op deze router zit 1 vaste kabel(pc) aan en hij zend een wireless verbinding uit naar mijn laptop..

maar het probleem is dat mijn internet nu telkens wegvalt, dan na 1 min en dan na 20 sec.
de tijden zijn willekeurig

als ik de vaste kabel vanuit de modem aansluit op de pc of laptop dan heeft hij wel volle en goede verbinding..

Kan het zijn dat de router stoort omdat er 1 vaste verbinding en een wireless op draaien?
kan het zijn dat een ander wireless stoort op de router?
Of moet ik gewoon een nieuwe router aanschaffen? :D

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:54

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Wat zit er allemaal tussen je router en de ontvangende computer?
Probeer je wireless eens op een ander kanaal in te stellen? Wil nog wel eens helpen als de buren ook op hetzelfde kanaal zitten uit te zenden :)

Rail Away!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:05

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Als hij rechtstreeks wel werkt dan ligt het aan je router.Ik zou om dat te bevestigen eens proberen bij een vriend van je of daar de verbinding ook wegvalt.

Keep it calm...en lek mig de zuk

Verwijderd

Topicstarter
kromme schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 17:28:
Als hij rechtstreeks wel werkt dan ligt het aan je router.Ik zou om dat te bevestigen eens proberen bij een vriend van je of daar de verbinding ook wegvalt.
op school doet ie het veilloos(laptop en verbinding school), dus het probleem ligt zowieso hier thuis..

of bedoel je me router naar een vriend brengen? :+

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2007 17:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
hmm hij staat nu op een ander kanaal, alleen hij haalt nu ver zijn maximale snelheid niet..? hij valt nu niet meer uit..hij schommeltalleen wel qua snelheid

maakt het nog uit welk andre kanaal ik pak? kan er kiezen uit 12..

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-03 08:45
meestal pakt men 6, 11 of 13, maar zou eigenlijk niets moeten uitmaken

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Dutch2007 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 21:04:
meestal pakt men 6, 11 of 13, maar zou eigenlijk niets moeten uitmaken
toch wel. 1, 6 of 11 is het; zie http://www.smallnetbuilder.com/content/view/30182/98/1/1/

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Pagina: 1