Hoe kun je het opstartscherm van Packard Bell verwijderen?? Ik heb gehoord dat je dit in de bios moet doen maar ik wet het niet zeker.
Je bedoeld het eerste scherm ?
Zit in het BIOS, moet je het BIOS opnieuw flashen met een versie zonder logo. Maar hiervoor moet je wel eerst het juiste BIOS hebben (file) en de software om het logotje eruit te kunnen halen. In sommige BIOSsen is ook gewoon het logo uit te zetten zodat je 'm niet meer ziet.
Zit in het BIOS, moet je het BIOS opnieuw flashen met een versie zonder logo. Maar hiervoor moet je wel eerst het juiste BIOS hebben (file) en de software om het logotje eruit te kunnen halen. In sommige BIOSsen is ook gewoon het logo uit te zetten zodat je 'm niet meer ziet.
Murphy was an optimist
kijk wel uit, je garantie valt er dan afOp dinsdag 13 februari 2001 00:43 schreef GoGoHaRrY het volgende:
Je bedoeld het eerste scherm ?
,maar waarom heb je een PB en maak je niet zelf een PC, k is moeilijk de eerste keer, maar dan heb je teminste ook nog wat goeds.....
... btw ik verkoop die troep
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0