Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Zoek een gsm die tegen een stootje kan

Pagina: 1
Acties:
  • 1.283 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Voor het werk (stoffige omgeving) zoek ik een gsm die tegen een stootje kan, een keertje laten vallen van een paar meter e.d. Wij gebruikten hiervoor de 5140i maar die is bij Centralpoint niet meer leverbaar. Mooi zou zijn als er nog een toestel te krijgen is zonder al die overbodige functies. Bellen en sms is genoeg.

• dottie
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-01-2021
als die telefoon je goed bevalt zijn er nog enkele bedrijven die 'm nog wel aanbieden:

pricewatch: Nokia 5140i

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:13

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

De Nokia 3310 is echt bijna overwoestbaar (niet te letterlijk opvatten) voor zover ik weet.

[ Voor 19% gewijzigd door Outerspace op 09-10-2007 16:10 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• luccie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-11 22:50
dottie schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 16:06:
als die telefoon je goed bevalt zijn er nog enkele bedrijven die 'm nog wel aanbieden:

pricewatch: Nokia 5140i
Op scouting hebben 9 mensen hem en hij is echt onverwoestbaar _/-\o_

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

motorola F3, kan alles hebben lijkt 't, alleen voor smsen niet helemaal ideaal misschien (beetje weinig regelig display)

[ Voor 4% gewijzigd door GoldenSample op 09-10-2007 16:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet een tijdje vooruit kunnen, winkels die m nog wél leveren helpt me niet echt. De 3310 wordt ook niet meer verkocht. CP raadde mij de 5500 aan maar daar zit me veel te veel toeters en bellen op.

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

5140i is de toestel, je kan ook op marktplaats kijken, nieuwe frontje erop en hij is weer nieuw.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Nokia 1101 is ook erg basic, en ondanks alle keren dat hij stuiterles heeft gehad werkt hij nog steeds.

De behuizing heeft heel wat kale plekken (schuurt in broek tegen andere telefoon aan) en de toetsen zijn ook niet meer leesbaar (gaat tientallen keren per dag in en uit strakke broekzak), maar hij werkt nog steeds.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 20:28
Vroeger nam ik altijd de Siemens M serie. Deze waren speciaal bedoelt om dus per ongeluk te laten vallen. Ze zijn wat steviger en dergelijke. Nadeel is dat Benq Siemens heeft overgenomen in dat deel en nu maken ze geen M serie telefoons meer. De laatste was de M75... Deze lieten ze zelfs tijdens de persdagen door waterstralen werken en het apparaat bleef ook werken. Heeft een erg stevige behuizing.

Misschien een optie?

• Gieliovd520
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:06
Outerspace schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 16:10:
De Nokia 3310 is echt bijna overwoestbaar (niet te letterlijk opvatten) voor zover ik weet.
Lolz, dat toestel kan niets hebben.

5140i heb ik inderdaad nog geen alternatief voor gezien op de markt...

Dat waren nog eens toestellen, 2 delig frontje, waterdicht.....

Goeie vraag!

PV: 39x @ 13.425WP, L/L WP: 3x3,5+2x5KW+1x2,2KW, L/W WP 9kW Panasonic J mono, WP boiler Atlantic Explorer V4 270. Sinds 04-22 gasloos!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Mwa mijn D600 heeft ook aardig stuiter les gehad, maar werkt nog steeds prima. O+
Is geen basic phone maar toch.

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-11 23:26

djidee

Mr. Slungel

Swing serie van KPN _/-\o_ Mee gemobieltje werpt (35 meter), en doet het nog gewoon. Wel errug basic...

"Mekker, blaat"

Verwijderd

Topicstarter
Nadere toelichting: ik moet die dingen kopen voor collega's. Ik koop telefoons in hier op de fabriek. Het is dus niet voor mezelf maar voor heftruckchauffeurs, servicemonteurs etc. en ik wil bepalen wat de komende jaren het standaard toestel moet worden voor deze mensen. Liefst Nokia maar da's niet heilig. Toeters en bellen hinderen alleen maar! Daar moeten ze hun privé toestel maar voor gebruiken.

Verwijderd

Wij hebben een Nokia 5210 die al meerdere keren is gevallen, doet het nog perfect!
Mijn vader die a-technisch is kan er mee overweg, ik weet alleen niet of ze nog verkrijgbaar zijn.
Zitten geen toeters&bellen op.

Verwijderd

Hoe simpeler de gsm is, dus zonder toetsers en bellen, hoelanger de telefoon en accu meegaat.

Verwijderd

Topicstarter
Dat zeg ik hier ook al op de afdeling! Dat ze die 5210 niet meer maken!! Dat is precies wat ik zoek, maar ik moet ze nog wel nieuw kunnen kopen.....

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Telefoons blijven veranderen, je zal dus constant op zoek moeten naar nieuwe modellen. Geen idee hoe snel jullie de telefoons stuk krijgen en over welke aantallen het gaat, maar ik zou een voorraadje aanleggen en de telefoons online bestellen zo lang het nog kan. Als er dan echt geen mogelijk meer is kan je op zoek naar iets nieuws.

Op dit moment heeft Nokia geen telefoon in het assortiment die hufterproof is, maar misschien komt dit weer in de toekomst.

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-11 19:01
Mooi lijstje van stevige gsm's: http://www.annelisabeth.com/pc/pc11.htm
Kweet alleen niet of er uberhaupt nog een uit de lijst verkrijgbaar is..

Systeem Specs

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb hier toevallig een KPN toestel naast me liggen.
De KPN Porto 300:
Afbeeldingslocatie: http://www.gsmhelpdesk.nl/toestellen/KPN-Porto%20300.jpg

Opmerking op de doos:
- Stootvast (gecertificeerd tot een val van 1.65m op beton)
- Resistent voor water, stof, chemie, luchtvochtigheid, extreme temps en zout
- kras- en glansvrij scherm
- Extra luide dubbele speakers
- Push2Talk ondersteuning op het KPN netwerk met speciale knop :D

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

• Gieliovd520
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:06
Nou? Ben jij eruit toch?

Ziet er uit als een kanon van een telefoon!

PV: 39x @ 13.425WP, L/L WP: 3x3,5+2x5KW+1x2,2KW, L/W WP 9kW Panasonic J mono, WP boiler Atlantic Explorer V4 270. Sinds 04-22 gasloos!

Verwijderd

Die KPN ziet er inderdaad uit alsof hij tegen een stootje kan. Heb je al besloten?

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Als het idd Nokia moet zijn sluit ik me aan bij de ouwe rubber 5410i - die bij mij een val uit een auto op de snelweg, tegen de achterligger ketsen en vervolgens overreden worden heeft overleefd. Voordeel is dat-ie de oude standaard Nokia lader gebruikt die de halve wereld heeft. En heeft ook Push-To-Talk (=portofoon functie-over-GPRS).
Pagina: 1