Hallo, ik heb een tijdje geleden een shopreview geplaats. Ik had iets besteld voor 260+ euro, maar later geannuleerd, maar kreeg geen geld terug van het bedrijf, en het was ook onmogelijk om met ze in contact te komen, toen ik na 2 maanden nog geen geld terug had heb ik een shopreview geplaatst. Een paar dagen na het plaatsten van de shopreview had ik in eens mijn geld terug, en kreeg ik een excuustelefoontje van de webwinkel.
Omdat dit bedrijf toch mijn geld teruggestort heeft wil ik graag mijn shopreview aanpassen, maar ik weet niet hoe, heb in het forum gezocht en bij de FAQ maar kan niks vinden, zou iemand mij kunnen helpen ?
Mvg Niels
Ps. Ik wist niet goed waar ik deze topic moest plaatsen, mijn excuses als het verkeerd staat
Omdat dit bedrijf toch mijn geld teruggestort heeft wil ik graag mijn shopreview aanpassen, maar ik weet niet hoe, heb in het forum gezocht en bij de FAQ maar kan niks vinden, zou iemand mij kunnen helpen ?
Mvg Niels
Ps. Ik wist niet goed waar ik deze topic moest plaatsen, mijn excuses als het verkeerd staat