Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Je siemens C35 is waarschijnlijk niet van dutchtone he? Er zit dan namelijk een simlock op, die alleen sims van de orginele aanbieder accepteerd. Unlocken is (helaas?) de enige oplossing ja...
nou verklaar me voor gek maar ik heb die c35 los gekocht (zonder abo) bij de kpn
HUP, in volle vaart terug naar de KPN. Je hebt toch de volle mep ervoor betaald, dan moet 'ie ook gewoon geunlocked zijn!
jah idd dacht ik ook
Verwijderd
dan heb je er zeker een met pre-paid want die zijn zeker gelockt..
dusse terug gaan heeft geen zin want je moet hem laten unlocken heb ik met mijn nokia 3210 ook gedaan werkt gewoon perfect ik kan alles erin doen..
dus wel of geen abo maakt niet uit het gaat om de aanbieder van wie je hem koopt daarop staat ie gelockt..
eigenlijk best wel een stomme vraag vind ik maar goed niet iedereen is even slim
dusse terug gaan heeft geen zin want je moet hem laten unlocken heb ik met mijn nokia 3210 ook gedaan werkt gewoon perfect ik kan alles erin doen..
dus wel of geen abo maakt niet uit het gaat om de aanbieder van wie je hem koopt daarop staat ie gelockt..
eigenlijk best wel een stomme vraag vind ik maar goed niet iedereen is even slim
Pagina: 1