Toon posts:

LCD TV 37" tot €900.-

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een LCD TV van 37" ik heb een budget tot ong. €900.-
zo veel merken zo typen. Ik zie nu door de bomen het bos niet meer. :?

Zijn er nog echt slechte LCD's te krijgen en zijn de verschillen echt zo groot?
Het merken verhaal, welk merk wel en welk merk niet en waarom. Is (bijv.) het type R zoveel beter als het type S etc etc.

Wie o wie kan voor mij wat duidelijkheid scheppen in deze weerwar van de LCD wereld.

groetjes,

Deimos

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-01 11:17

disjfa

be

Je kan gemakkelijker gewoon een keer de winkel binnen stappen. Die mensen kunnen je veel gemakkelijker helpen. En luister eerst, kijk het dan nog eens na en zoek wat verder. Dan kom je er wel uit.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Verwijderd

Topicstarter
Hoi disjfa

Heb ik gedaan. Ik krijg daar alleen te horen dat er eigenlijk geen verschillen meer zijn met de nieuwe modellen. verschil zit hem vooral in het uiterlijk en prijs.

klinkt goed maar ik heb hier toch mijn bedenkingen bij.
Daarbij komt dat je in de winkel ongeveer 20/30 toestellen op 1 aansluiting heb waardoor het beeld op alle toestellen niet even goed is maar even slecht. Hierdoor kan je nauwelijks de beelden met elkaar vergelijken.

Op vergelijkingsite's (kieskeurig, vergelijk.nl ed.) wordt ik ook niet echt wijzer omdat daar de meningen ook al erg uiteenlopend zijn.

gr.

Deimos

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-02 19:29
Een 37" scherm voor <900?

Als ik er dan iets mag aanraden, kijk ook eens naar een Panasonic plasma (37P7F). Heb er inmiddels 2 thuis staan, echt een geweldig scherm en al helemaal in die prijsklasse!

Zeker één om op je lijstje te zetten, zal een stuk beter beeld geven dan een LCD in diezelfde prijsklasse.

Verwijderd

Topicstarter
Nooit echt aan plasma gedacht. ga dit zeker meenemen.

nog ff een vraagje.
hoe belangerijk is het contrast?

Heb een toshiba (37a3003) voor een mooie prijs zien staan.

specs:resolutie 1366 x 768, contrastratio 800:1, helderheid 500 cd/m²,

Verwijderd

Waarom ga je niet eens in de winkel kijken of zelf te oordelen? Er zijn ook genoeg reviews online te vinden. Hier op GoT gaan we er van uit dat de users zelf capabel genoeg zijn om een beslissing te nemen. Voor de rest voegt dit topic 0,0 toe aan GoT, omdat al deze vragen al 18789 keer beantwoord zijn.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.