Toon posts:

[Quattrovox] Inloggen geeft meerdere acceptatie-tonen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met een Quattrovox I waar ik niet uit kom.

Ik weet dat er een foute serie in de Quattrovox heeft gezeten welke destijds omgeruild konden worden, ik heb er hier dus een welke nog steeds een I versie is met een probleem.

Wanneer ik *87*0000# doe logt deze prima in, MAAR krijg ik meerdere korte acceptatietonen.

Ik weet zeker dat zit acceptatietonen zijn omdat wanneer ik *87*1234# en zeker na 3x ik andere korte tonen krijg wanneer ik al *87* intyp, gelockt dus voor 30 minuten.

Wil ik na het inloggen een actie uivoeren, bijvoorbeeld een pincode reset met *89* dan krijg ik na het 2e sterretje de locktoon en kan ik niets meer.

Ik heb met de quattrovox demo tool wel alle poorten kunnen configureren volgens mij, de code 0000 werd daar ook geaccepteerd, alleen blijkt dat deze demo alleen de 1e poort zet, dus vraag ik mij af hoe ik alle poorten zou kunnen configureren.

Aangezien ik deze centrale even voor iemand zou configgen kan ik het dus niet op de nummers welke ik er via de tool ingezet heb controleren, ik zou het hele verhaal dan met nummers van hier moeten doen, iets wat wel kan, maar dan moet ik weer even modems verhuizen dus wilde ik dit eerst even vragen.

Iemand bekend met dit probleem ? De Vox werkt namelijk verder prima, belt goed uit en ontvangt ook oproepen op alle poorten van een lijn waarvan hij GEEN nummers kent.

Verwijderd

Topicstarter
Instellingen kunnen doen door wat HyperTerminal programmatuur. Toch is die acceptatietoon bij die I versie buggy as... bedenk maar wat

Niet alles valt in te stellen wat wel zou moeten kunnen, nu snap ik waarom die I een flop is geweest :D