[PC] Gratis racegame: Kartrider

Pagina: 1
Acties:
  • 1.181 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img227.imageshack.us/img227/9243/wallpaper051600x1200fw4.png
Informatie
Kartrider is een online racegame, die met zijn cartoony uiterlijk erg op mario kart lijkt. Je kan op het moment timetrials doen, scenario racen, en multiplayer online racen.
Uitgegeven door Nexon(bekend van oa. warrock en maplestory) is dit een gratis game, die nu nog in de open beta verkeert.

Je kan jezelf, en je kart steeds upgraden met items, hier wordt op het nu ingame geld voor gevraagd(er zijn sowieso nog maar weinig items), later wordt het de bedoeling dat je upgrades kan kopen met echt geld, hier wil Nexon dan ook zijn inkomsten uithalen
Systeemeisen
Minimum:
Win98/2000/XP
P!!! 1 Ghz
256 MB RAM
GF 2 MX/ ATI Radeon 7000+
512 MB HDD Space
Dx 9.0

Aanbevolen:
Win98/2000/XP
P4 1.8 GHz
512 MB RAM
GF FX5200/Ati Radeon 9000+
1 GB HDD Space
Dx 9.0
(Offline) verhaal

Je speelt als Dao, een jonge kartrider die door allerlei klusjes van zijn vader heeft leren karten, nu hij gaat wedstrijd-karten maakt hij steeds nieuwe vrienden, en wordt hij steeds beter.
Online gameplay

Er zijn twee verschillende manieren van online spelen op het moment van schrijven, de item mode, waarbij je door dozen rijden items krijgt, die varieren van boosts, tot waterballonnen om andere rijders te pesten, en speed mode, waarbij je moet driften, en daarmee een boost verdient die je kan gebruiken om te winnen, maar eigenlijk drift bijna niemand bij speed mode, omdat het moeilijk is en vaak niet eens loont.
Verdere info

Ik ga de TS nog verder uitbreiden, met links, meer info, en ook nog even op spelfouten checken. ;) Als je nog iets te vertellen hebt over de TS zoals een spelfout, DM me dan gerust.

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:49

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Ik denk; leuk, probeer ik effe... Is de download 232MB :X
Effe wachten dus nog.

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:01
remco_k schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 22:12:
Ik denk; leuk, probeer ik effe... Is de download 232MB :X
Effe wachten dus nog.
de download zal niet veel kleiner worden lijkt mij?
232 is niet zoveel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Team Item pwns!

Moet alleen wel zeggen dat het erg jammer is dat mijn Logitech drivers crashen op dit spel, dat de resolutie niet (en ook niet via nvidia drivers) in te stellen zijn, en dat het na een uur of twee al wel saai wordt.

Ik kan niet wachten op een final of een nieuwe bèta, want Mario-kart is cool!

Oh, en als je virusscanner begint te mekkeren is dat door de beveiliging die in het spel zit. Bij AVG kun je dit in de virus vault zetten, dan kun je nog gewoon spelen, maar wordt je bij het defragmenteren niet meer doodgegooid met meldingen over kartrider met z'n trojandroppert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:06

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ik speel het nu ook sinds een paar dagen, best grappig maar ook wat bugs en andere dingen die een heel stuk beter kunnen :)

• Het oppakken van items klopt niet helemaal. Soms rijd je vooraan, je gaat door een kistje en je hoort het "kistje opgepakt' geluid. Vervolgens krijg je geen item maar heeft degene achter je opeens wel een raket bijvoorbeeld.
• Puntentelling in teammodus: vreselijk! Er wordt alleen gekeken naar de eerste plaats, wat natuurlijk nergens op slaat.

Voorbeeld:
1: Rood
2: Blauw
3: Blauw
4: Blauw
5: Blauw
6: Rood
7: Rood
8: Rood

Rode team wint! 8)7

Dan lijkt een puntentelling me veel eerlijker, bijvoorbeeld 8 punten voor de eerste plaats, 6 voor de 2e etc.

• Tekstfouten, het blijven Aziaten natuurlijk :)
• Quests die niet helemaal lijken te kloppen. Ik moet nu 100 mile online racen, maar na 20 potjes staat de teller nog steeds op 0/100.
• Aantal tracks is natuurlijk aan de magere kant. Misschien kunnen ze dat snel iets verbeteren door bijvoorbeeld een Speed-only track ook geschikt te maken voor de Item-mode.

Maar verder wel een leuk spel :P

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 12-10 09:51
Tip: als je Kapsersky antivirus 7 gebruikt heb je grote kans dat zowel dit spel als Kaspersky crasht zodra je het spel opstart. Is bij mij in iedergeval geen succes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pesticide
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-02 18:30

Pesticide

Competitief gamen is een sport

ESL organizeert morgen de eerste beta cup , dus als er iemand zich verveeld :) gl and have fun

een uitermate geslaagd spel moet ik zeggen.

[ Voor 3% gewijzigd door Pesticide op 09-10-2007 02:50 ]

Manager International Partners @Electronic Sports League Europe @http://www.esl.eu/eu Linkedin Profile http://www.linkedin.com/in/pesticide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Hij doe thet hier niet: Cannot find temp directory.

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Bertus schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 11:50:
Hij doe thet hier niet: Cannot find temp directory.
Zou dit echt iets met het spel te maken hebben?

Als je start->uitvoeren->cmd doet en dan "set" intoetst, krijg je dan een bestaande map achter TMP= en TEMP= ?

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-10 11:50
ik heb het geprobeerd maar na een halfuurtje spelen er weer afgedonderd.

Haalt het natuurlijk nooit bij 'the real thing'
Mario Kart FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Rainmaker schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 12:55:
[...]

Zou dit echt iets met het spel te maken hebben?

Als je start->uitvoeren->cmd doet en dan "set" intoetst, krijg je dan een bestaande map achter TMP= en TEMP= ?
Ik heb de omgevingsvariabelen aangepast...

Nu krijg ik "Cannot read Game Info, error code -20"

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gizz schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 22:30:
Ik speel het nu ook sinds een paar dagen, best grappig maar ook wat bugs en andere dingen die een heel stuk beter kunnen :)

• Het oppakken van items klopt niet helemaal. Soms rijd je vooraan, je gaat door een kistje en je hoort het "kistje opgepakt' geluid. Vervolgens krijg je geen item maar heeft degene achter je opeens wel een raket bijvoorbeeld.
• Puntentelling in teammodus: vreselijk! Er wordt alleen gekeken naar de eerste plaats, wat natuurlijk nergens op slaat.

Voorbeeld:
1: Rood
2: Blauw
3: Blauw
4: Blauw
5: Blauw
6: Rood
7: Rood
8: Rood

Rode team wint! 8)7

Dan lijkt een puntentelling me veel eerlijker, bijvoorbeeld 8 punten voor de eerste plaats, 6 voor de 2e etc.

• Tekstfouten, het blijven Aziaten natuurlijk :)
• Quests die niet helemaal lijken te kloppen. Ik moet nu 100 mile online racen, maar na 20 potjes staat de teller nog steeds op 0/100.
• Aantal tracks is natuurlijk aan de magere kant. Misschien kunnen ze dat snel iets verbeteren door bijvoorbeeld een Speed-only track ook geschikt te maken voor de Item-mode.

Maar verder wel een leuk spel :P
Dat is juist de bedoeling van de teammodus he, je moet zorgen dat eentje van jouw team wint. Anders kun je net zo goed Single-mode doen. Dus alles opofferen voor je teamgenoten, door je nummer 1 te beschermen en de klappen op te vangen en je te laten zakken in het veld om de nummer 1 van de tegenstanders te vertragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Kaasje123 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 22:32:
Tip: als je Kapsersky antivirus 7 gebruikt heb je grote kans dat zowel dit spel als Kaspersky crasht zodra je het spel opstart. Is bij mij in iedergeval geen succes..
Klopt, ik heb ook Kaspersky en zo gauw als ik net in de game zit crasht hij bij mij ook. Ik heb hem daarom dan ook maar gelijk verwijdert (het spel dan).

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-09 15:05
De powerups mogen nogal wat gebalanceerder, als je vooraan rijd en je wordt geraakt door een raket, of zo'n waterballon vlieg ding, dan ga je van vooraan naar achteraan. En net als MapleStory, kan je geen eigen resolutie instellen, want die 800x600 of wat het ook is ziet er belachelijk uit op mijn 19" CRT'tje met 1600x1200 pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Bah, ik krijg constant een Runtime Error met de melding dat ik 'overbodige' programma's af moet sluiten. Kan zogauw ook niets vinden op de site, dan maar geen kartrider voor mij.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 15:15:
[...]

Dat is juist de bedoeling van de teammodus he, je moet zorgen dat eentje van jouw team wint. Anders kun je net zo goed Single-mode doen. Dus alles opofferen voor je teamgenoten, door je nummer 1 te beschermen en de klappen op te vangen en je te laten zakken in het veld om de nummer 1 van de tegenstanders te vertragen.
Zoals het in de TMN teammodus gaat is het leuker; Het team van de eerste persoon wint, dus x punten voor 'het team'. Iedere persoon van zijn team die direct daarna komt, zonder dat er een persoon van het andere team eerst komt, zorgt voor y punten, maar zodra iemand van team 2 finished is het verhaal afgelopen.
Dit een aantal keren (in te stellen per server, meestal 3 of 5), en het team met de meeste punten wint. Uiteraard krijgt heel het team hetzelfde aantal punten.

Dit is misschien niet iets dat precies in kr past, maar er is toch wel iets in deze trend te bedenken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 08:32
Zit inderdaad best veel bugs in. Heb je bijvoorbeeld een lagger en die rijd je dan zo van de weg af. En dan de dingen die Gizz meld.

En dat richten vind ik ook lastig. Dan richt je op 1tje en dan raak je een teammate.

Heeft me trouwens ook even geduurd om het verschil tussen een UFO en een anti UFO te zien. Ik vroeg me steeds af waarom me UFO het niet deed. Maar dat was dan dus een anti ufo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opzich is dit een best vette game, alleen jammer dat het nog maar in de Beta fase is. Zitten inderdaad nog zeer veel bugs in, maar het is zeer vermakelijk. Ik heb net 2 uur achter elkaar lopen spelen, en ben het nu pas een beetje zat.

Ik vind wel dat ze de Lucco ( of hoe het geld ook heet ) veel te veel weggeven met Quests en zo.
De emotions vind ik overigens wel heel grappig :D >.< ^^ o_o TT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

looks like mario kart in filmpje op de site, ben daar fan van dus downloading :p
nexon, online, beta,... kan het niet laten om te proberen \o/

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Niet online
Er zitten inderdaad wel vrij veel bugs in ja, waar ik vanmorgen wel achter kwam, is dat er 2 nieuwe karts gelanceerd zijn. \o/

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Ding doet hier ook niets anders dan om de haverklap crashen :?

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:39
Vandaag geinstalleerd, alles werkt vlekkeloos! _/-\o_
Geen gezeur van NOD32, registreren gaat prima, geen crashes en het is nog best grappig ook! Doet me weer denken aan mario kart >:)

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweade
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-10 14:08
Het spel werkt bij mij niet meer. Speel het de laatste weken af en toe, maar sinds een paar dagen wil het spel niet meer opstarten na het inloggen. Opnieuw installeren werkt niet, net als andere oplossingen. Heb ergens op een forum gelezen dat Europa geblokkeerd wordt, maar op de site van Nexon zie ik daar niks over. Iemand anders ook problemen, of juist niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 10:06
Ik heb het gister en eergister nog prima gespeeld en ik woon toch echt in Europa ;)

En zojuist heb ik ook nog even gespeeld dus hier werkt het gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Laatst online: 11-09 10:01
Ik heb het sinds eergister ook gespeeld en was voor een tijd lang echt hooked. Het is leuk hoe ze de scenario met de multiplayer modus doen koppelen. Zo moet je na de eerste paar missies perse 10 matches online spelen, maakt niet uit of je wint of verliest. Op een gegeven moment moet je dan die 100 mijl rijden in online games (let wel op die tellen alleen als je finished, niet als je "retired". wat overigens ook gebeurd wanneer je te laat finished). Wel jammer dat je alleen nog maar Chapter 1 hebt, ik heb die nu uitgespeeld en ben een beetje het doel van het rijden kwijt. Leuk, ik kan nog proberen van geel rank 1 naar groen rank 5 te rijden maar zo ver ik weet kan je daar verder niets mee.

Een paar frusterende dingen in het spel:
  • Positie van tegenstander op je scherm klopt niet altijd; hierdoor kunnen hun items oppakken terwijl jij op jou scherm denk het op te hebben gepakt.
  • Iemand die hard doet laggen is zo ontzettend moeilijk om te raken. Ik heb het zelfs gezien dat iemand een aantal seconden lang rechtdoor (buiten de baan) reed om vervolgens weer net voor mijn neus te verschijnen voor de finish.
  • 9 uit de 10 keer kan je de volledige 30 (!!) seconden wachten op iemand die op een calculator (oid) speelt te wachten.
  • #$@^$#%^ altijd 5 meter voor de finish raket->raket->vlieg->ballon van eerste positie naar laatste >_< (bij wijze van)
  • "ready up", 10 seconden later "ready up", 10 second later "just kick him >_<" of nog leuker wanneer de leider niet start... (oftewel, needs voting!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Precies, deTwisj. Om nog maar niet te spreken van n00bjes die laatste staan in de een na laatste ronde, en zich omkeren. Dan gaan ze je vlak voor de finish opwachten om de baan af te raggen (lukt ze goed, die laggers).

Toen ik halverwege het tweede eiland van de story mode was ben ik gekapt; ik moest 15 races WINNEN, maar voordat ik dat kon doen moest ik eerst nog even 1000 experience puntjes erbij rijden door enkel te rijden, niets bonussen, etc. Dat werd me toch wel iets teveel van het goede voor dit simpele spelletje, dus >>> uninstall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweade schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 19:20:
Het spel werkt bij mij niet meer. Speel het de laatste weken af en toe, maar sinds een paar dagen wil het spel niet meer opstarten na het inloggen. Opnieuw installeren werkt niet, net als andere oplossingen. Heb ergens op een forum gelezen dat Europa geblokkeerd wordt, maar op de site van Nexon zie ik daar niks over. Iemand anders ook problemen, of juist niet?
Ik neem aan dat je AVG hebt? Zo ja ---> Resident Shield disablen. Hij kan nu namelijk NGM.exe niet opstarten.
Dit probleem zul je iedere keer krijgen als er een update of patch is van Kartrider, en ik heb het ook.
Dus na het updaten kun je je AVG shield weer aanzetten. Afsluiten van AVG werkt niet, dus je moet echt dat Resident shield disablen via Control Center.
Als je een andere anti-virus hebt, moet je daar ff naar kijken, maar ik weet bijna zeker dat het zoiets is. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-10 22:18
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:52:
[...]

Ik neem aan dat je AVG hebt? Zo ja ---> Resident Shield disablen. Hij kan nu namelijk NGM.exe niet opstarten.
Dit probleem zul je iedere keer krijgen als er een update of patch is van Kartrider, en ik heb het ook.
Dus na het updaten kun je je AVG shield weer aanzetten. Afsluiten van AVG werkt niet, dus je moet echt dat Resident shield disablen via Control Center.
Als je een andere anti-virus hebt, moet je daar ff naar kijken, maar ik weet bijna zeker dat het zoiets is. Succes.
ik heb hetzelfde probleem, het disablen van resident shield hielp niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik wil m'n resident shield ook helemaal niet uitzetten, ze zoeken maar een andere manier daar. Gisteren heeft het spel ook op de 1 of andere vage reden al m'n torrents uit weten te zetten, nee dan weet ik genoeg.

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kadooosh schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 19:21:
[...]

ik heb hetzelfde probleem, het disablen van resident shield hielp niet :(
Heb je het bestand hiervoor al geheald of in de Vault gestopt? Anders ff terugzetten en controleren of je ngm.exe zelf kunt starten vanuit Verkenner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:49
Bleet schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 19:36:
Ik wil m'n resident shield ook helemaal niet uitzetten, ze zoeken maar een andere manier daar. Gisteren heeft het spel ook op de 1 of andere vage reden al m'n torrents uit weten te zetten, nee dan weet ik genoeg.
Hoe kan dit nou aan het spel liggen? Heb hier echt geen last van...
Misschien door de crash van je AV, die je torrents aan het scannen was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweade
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-10 14:08
Het werkt! Heb m'n Resident Shield uit en NGM uit de Virus Vault gehaald, dat was het probleem. Bedankt Mork. :)

[ Voor 103% gewijzigd door Tweade op 25-10-2007 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweade schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:42:
Het werkt! Heb m'n Resident Shield uit en NGM uit de Virus Vault gehaald, dat was het probleem.
Mooi! :)
Nu kun je je shield weer aanzetten. Mocht ie het later toch weer niet doen, dan is er waarschijnlijk een update die hij wil downen. Dan weer ff uitzetten en als AVG roept, Ingore aanklikken, niet heal of vault.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Jazco2nd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:52:
[...]

Hoe kan dit nou aan het spel liggen? Heb hier echt geen last van...
Misschien door de crash van je AV, die je torrents aan het scannen was..
Sinds wanneer kan AV crashen? Daar ligt het in ieder geval niet aan hoor, gaat al meer dan 4 jaar goed. Maargoed, het is beta, ik wacht wel netjes op een update.

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik ingame kan chatten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:32
Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 09:05:
Weet iemand hoe ik ingame kan chatten?
Eerst Enter gebruiken, daarna tekst intikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 15:15:
Heb je wel eens Team Speed gedaan? Zo te merken niet, want daar gaat het namelijk wel op basis van punten... Juist bij Team Item mode niet, dus ik beschouw het eigenlijk als bug... :)
TheZeroorez schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 09:58:
Precies, deTwisj. Om nog maar niet te spreken van n00bjes die laatste staan in de een na laatste ronde, en zich omkeren. Dan gaan ze je vlak voor de finish opwachten om de baan af te raggen (lukt ze goed, die laggers).
Niet alleen dat is irritant of die dingen van Twisj, maar ook het (achteraf) janken van racers, dat ze door een teammate een aanval hebben gehad, een raket of zo, zo zwaar hatelijk. Het is gebeurd, jammer voor slachtoffer... ;) Ik vind juist dat het erbij hoort, in echte racerij kan je je teammate ook van de baan tikken, net zo goed... ;)
Toen ik halverwege het tweede eiland van de story mode was ben ik gekapt; ik moest 15 races WINNEN, maar voordat ik dat kon doen moest ik eerst nog even 1000 experience puntjes erbij rijden door enkel te rijden, niets bonussen, etc. Dat werd me toch wel iets teveel van het goede voor dit simpele spelletje, dus >>> uninstall.
Volgens mij had je gewoon een teamrace kunnen doen, die tellen dan toch ook als overwinning? ;) Dan is 15 keer winnen opeens een heel stuk makkelijker... :)
MEN-O schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 09:31:
Eerst Enter gebruiken, daarna tekst intikken
Hangt er ook maar vanaf wáár je zit.
In een multiplayer room, hoef je namelijk alleen onderaan op de witte balk te klikken en kan je gelijk beginnen met chatten.

In de garage moet je inderdaad eerst op enter drukken, dan je bericht tikken en dan weer op enter.
Deze actie moet je dan voor elke zin die je in een garage wil zeggen herhalen, erg irritant, hopelijk gaat Nexon daar nog wat aan doen... :)

Chatten naar buddies gaat via de messenger, dubbelklikken op een buddie uit je buddielijst, en chatten maar... :) (werking verder hetzelfde als in multiplayer room)

[ Voor 57% gewijzigd door CH4OS op 28-10-2007 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:41

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik had verwacht dat deze game wat aan populariteit zou winnen op GoT. Tot nu toe speel ik bijna elke dag wel een paar rondjes. Heerlijke game om even tussendoor te doen als je een klein beetje vrije tijd hebt. Lekker luchtig en easy :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker, kan hem alleen niet meer op mijn PC spelen voor een of andere reden. Dus meot de laptop maar voldoen.

Onder welke naam race je, misschien kan je me een keer laten winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:43

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Bor de Wollef schreef op woensdag 14 november 2007 @ 18:33:
Ik had verwacht dat deze game wat aan populariteit zou winnen op GoT. Tot nu toe speel ik bijna elke dag wel een paar rondjes. Heerlijke game om even tussendoor te doen als je een klein beetje vrije tijd hebt. Lekker luchtig en easy :)
Ik speel hem met regelmaat, niet langer dan een klein uur.

Momenteel heb ik het probleem dat ik niet kan inloggen, de inoggegevens kloppen niet is de melding, maar ik kan probleemloos met mijn inlognaam en password op de website inloggen.

Bekend probleem bij iemand anders?

edit: en 5 minuten later wordt het wel ge-accepteerd :/

[ Voor 4% gewijzigd door Tukk op 20-11-2007 21:24 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tukk schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 21:17:
[...]

Ik speel hem met regelmaat, niet langer dan een klein uur.

Momenteel heb ik het probleem dat ik niet kan inloggen, de inoggegevens kloppen niet is de melding, maar ik kan probleemloos met mijn inlognaam en password op de website inloggen.

Bekend probleem bij iemand anders?

edit: en 5 minuten later wordt het wel ge-accepteerd :/
Dan zijn ze aan het patchen. Check de site voortaan als je die melding krijgt, daar melden ze het altijd.
Duurt altijd wel een uur of twee, loopt steeds uit door technical difficulties om een of andere reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke spel, 4 dagen geleden ontdekt.

Wat mij irriteer zijn mensen die schijnbaar vastlopen vanaf de start en later na de race opeens op nr1 staan. Ik vraag me af of het hacks zijn of gewoon lag.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 17:52:
Leuke spel, 4 dagen geleden ontdekt.

Wat mij irriteer zijn mensen die schijnbaar vastlopen vanaf de start en later na de race opeens op nr1 staan. Ik vraag me af of het hacks zijn of gewoon lag.
Dat is lag, heb ik zelf ook weleens. Dan lijkt het net alsof je vooraan mee racet, maar je kunt geen items pakken en dergelijke tot ongeveer het 2e rondje begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lag veroorzaakt nog meer irritante gevalletjes. Een paar voorbeelden op te noemen:

1) De ranking is niet up to date. Soms sta ik op nummer 2 terwijl er echt iemand voor mij rijdt. De nadeel hiervan is dat je in de meeste gevallen alleen bananenschillen krijgt of wolkjes of schild.

2) Voordat een race begint, sta ik te wachten op laggers. Maar nadat de countdown voorbij is van dat evt. de laggers gedropt worden. Schijnt het zo te zijn dat de race al zo een 20 sec geleden begonnen is.

En nog een paar die al eerder is opgenoemd.

Verder blijft het een prima spel, alleen wat jammer dat er nog niet zoveel tracks zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:06

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ben vandaag de eerste cheater tegengekomen. Bij de start had hij een blauwe vlam achter z'n kartje en vloog hij 3x zo snel weg als de rest. Hij finishte ook als de rest nog met het 2e rondje bezig was. Hij gaf trouwens ook zelf toe dat hij hacks had.

Ik zit nog steeds met de questbug, moet 100 mile online rijden (al een paar weken :P ) maar de teller blijft op 0 staan.

Heeft iemand trouwens een idee hoe je die geluidjes en bewegingen (<3 >.< TT etc.) kunt doen zonder tekst te laten zien?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:49
Als je al zover bent in Scenario neem ik aan dat je wel goed kan driften?
Kies dan gewoon de langste tracks, hebben vaak veel bochten, maar met driften lukt dat wel.

Ik heb een maand niet gespeeld en merk dat ik best achteruit ben gegaan... of er zijn veel meer ervaren mensen online nu.

Ik zie het als de PC versie van Mario Kart (mijn favo consolegame) dus zal altijd wel leuk vinden om te karten :)

OOO en ik heb die cheater ook al meegemaakt!!! Hij heeft inderdaad non-stop boost, vanaf countdown tot finish!! Het rare is, hij finished dus terwijl iedereen net in ronde 2 zit, maar dat betekend datie mij 2x moet hebben ingehaald, ik zie hem echter helemaal niet in het spel, alleen bij de start.

[ Voor 27% gewijzigd door Jazco2nd op 14-12-2007 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:43

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Ik ben ook druk bezig, ik blijf het wel een leuk spelletje vinden om zo nu en dan te spelen.

Ik begin te merken dat ik te goed wordt voor het laagste level, soms win ik 4 of 5 games achter elkaar, als je dan een keer niet wint dan wordt je soms door de winnaar uit de game gekicked :( :P

Ik heb nu de gele handschoen, met nog 1 level te gaan tot de volgende (groen volgens mij). Ik ben benieuwd of ik het dan nog vol houd.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark-Mist
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 12:15
Hmm... Heb momenteel de groene handschoen ( +-7000 punten ) en kwam laatst ook iemand tegen van 90000 punten. Had ie ineens een Rainbow handschoen. Voor de rest moet je nu alleen veel van die Christmas Quest doen door veel Lucci te verdienen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbm_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-08-2019
voor mensen die problemen hebben met de quests, je moet eerst naar scenario gaan, de quest aanklikken, 20x op spatiebalk drukken zodat dat verhaaltje weggaat en je de quest te zien krijgt. daarna moet je vanuit de quest op de multiplayer button klikken :)
nu telt ie wel je miles.. ditzelfde moet je ook doen bij 10 races winnen quest etc..

verder staat in de topicstart dat driften niet wordt gebruikt, dat is echt onzin. je moet maar eens speed mode doen en dus niet item.. in item heeft het idd weinig zin, maar in speed mode krijg je met driften ook nog extra nitros die je dan weer kan gebruiken om over shortcuts heen te springen e.d. bovendien als je goed kan driften ga je sneller dan zonder drift ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Niet online
Ja, maar dirften is moeilijk, daardoor doen/deden veel mensen het niet.

Ik moet zeggen dat ik het niet meer speel, ik kon niet genoeg instellen eigenlijk, ik pas graag dingen naar mijn smaak aan. ;)

[ Voor 1% gewijzigd door Hieronymus op 04-01-2008 22:12 . Reden: contaminaties, brrr ]

Pagina: 1