Hallo, omdat mijn videokaart (7600GS) een beetje lage FPS gaf, heb ik hem overclockt met NVidia Control Panel (een reg-key gedownloadt om overclock-fincties te unlocken). Dat ging prima, véél hogere FPS. Alleen toen ik mijn 2e beeldscherm (op andere videokaart) inschakelde, was de FPS veel lager. Dus het beeldscherm weer uitgeschakeld, en alle settings nagegaan en alles stond goed incl de overclock-settings (en single monitor performence stond ook aan). Wie weet hoe ik mijn kaart weer net zo snel kan krijgen?
Dit heb ik net gebrobeerd
-Overclocksettings op factory gezet > lage FPS
-Overclocksetings weer hoog gezet > net zo lage FPS
hoe kan dit?
-Overclocksettings op factory gezet > lage FPS
-Overclocksetings weer hoog gezet > net zo lage FPS
hoe kan dit?
Was je 2e beeldscherm een TFT of een TV? (Die kunnen normaliter maar tot +/- 60 Hz aan).
Dit merk je dan ook in de framerate...
Staat je primairy monitor nog op de TFT of de TV geschakeld? Dan even terugzetten naar de goede...
Dit merk je dan ook in de framerate...
Staat je primairy monitor nog op de TFT of de TV geschakeld? Dan even terugzetten naar de goede...
[ Voor 13% gewijzigd door Kosh66 op 09-10-2007 17:21 ]
Ik heb mijn 2e monitor (crt) en zelfs mijn 2e videokaart uitgeschakeld.
Dat heb ik ook een keer gehad, stond ook op 0 gradenTha Ra schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 18:56:
Het lag aan een een of andere instelling die oververhitting tegen gaat, maar de treshhold stond op 0 graden. Maar nu zijn mijn FPS hoger dan ooit tevoren![]()
Ik kreeg als de computer opstartte soms een foutmelding van nvidia (volgens mij als ik de keer daarvoor overclockt had) dat de temperatuur te hoog was oid. Dan moet je op default klikken.leonpwner1 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 19:00:
[...]
Dat heb ik ook een keer gehad, stond ook op 0 gradenSchijnbaar een bug in de software. Zou je ook nog even kunnen vertellen waar je het weer veranderd hebt? Ik kan het nu namelijk niet meer terugvinden
Pagina: 1