ik heb hier een pc staan 3 piepjes geeft dan duurt het weer iets langer en geeft weer 3 piepjes gaat eindeloos door.
Het is een ga-8simlnf moederbord, bios kan ik niet achterhalen omdat er niks gebeurd op het scherm.
Dit is gekomen nadat het geheugen eruit was gehaalt om te kijken welk type dit was en opnieuw erin gestopt. Je zou zeggen dat het geheugen kapot is dus ik heb ander geheugen gepakt maar dit hielp niet. Ik heb ook allee harde schijven los gekoppelt een nieuwe videokaart erin gestopt maar niks hielp.
Ik heb dus de piepjes opgezocht en bij AMI bios is het:
3 Beeps Base 64K mem failure Bad memory
En Award wat ik denk dat het is om dat het een gigabyte moederbord is:
Repeating (Endless loop) Memory error Bad memory or bad connection
Het heeft dus wel met het geheugen te maken maar vallen deze problemen om te lossen?
Ik heb een beetje bewogen aan het geheugen om te kijken of hij dan beter connectie maakt maar dit was niet het geval.
Is het tog een ami bios is de 64k te repareren?
Het is een ga-8simlnf moederbord, bios kan ik niet achterhalen omdat er niks gebeurd op het scherm.
Dit is gekomen nadat het geheugen eruit was gehaalt om te kijken welk type dit was en opnieuw erin gestopt. Je zou zeggen dat het geheugen kapot is dus ik heb ander geheugen gepakt maar dit hielp niet. Ik heb ook allee harde schijven los gekoppelt een nieuwe videokaart erin gestopt maar niks hielp.
Ik heb dus de piepjes opgezocht en bij AMI bios is het:
3 Beeps Base 64K mem failure Bad memory
En Award wat ik denk dat het is om dat het een gigabyte moederbord is:
Repeating (Endless loop) Memory error Bad memory or bad connection
Het heeft dus wel met het geheugen te maken maar vallen deze problemen om te lossen?
Ik heb een beetje bewogen aan het geheugen om te kijken of hij dan beter connectie maakt maar dit was niet het geval.
Is het tog een ami bios is de 64k te repareren?