Toon posts:

[Testcase] Seizoenscontinuum

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een zeer kleine testcase, aangezien het maar twee foto's zijn.

Het laat een zonnige herfstdag zien, waarin het contrast tussen zomer en herfst duidelijk is.

Afbeeldingslocatie: http://i232.photobucket.com/albums/ee207/Overwijk/DSC_0537.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i232.photobucket.com/albums/ee207/Overwijk/DSC_0540.jpg

Comment!

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10-2025
Tjha.. Meer als wazig kan ik er niet echt van maken. Hij lijkt me mooier als de foto's gewoon in zijn originele scherpe staat laat, desnoods wat met de kleuren rommelen, maar naar mijn idee verpest dit de hele foto. Wat je dan ook gedaan hebt. Verder mag je de onderste ook nog resizen..

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:55
Graag meer verduidelijking bij deze foto's

expres de onscherpte? Graag uitleg!

• Frank|A
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-01-2013
Je hebt een bril nodig.

1. om te lezen in de FAQ dat het formaat maximaal 600px breed mag zijn
2. om scherpe fotos te maken

ff serieus:
In deze staat doen ze me niks. Als het puur om de kleuren gaat had je ze nog onscherper moeten maken.

Pentax k10d - Blog - Flickr

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Het is dat je erbij vertelt wat het is, anders had ik het er niet uit kunnen halen. Wil je de foto's een keer gewoon scherp laten zien? Op zich vind ik de kleuren wel grappig, voor de rest niet interessant.

offtopic:
ARGH te laat :P

[ Voor 9% gewijzigd door Fl4pp13 op 08-10-2007 21:37 ]

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:50

samo

yo/wassup

Ik vind de onderwerpen en het spanningsveld niet bijster boeiend, en de ontzettende onscherpte neemt ook nog eens alle diepte weg. Niet mijn stijl dus. Ben echter wel benieuwd naar de gedachte erachter.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-12-2025

Zoefff

❤ 

Euhm, ik vind het leuk dat je lekker experimenteel bezig bent met onscherpte, maar dit voldoet wat mij betreft niet echt als testcase. Ik zou wat meer uitleg verwachten over wat je met deze foto's probeert te bereiken / uit te stralen en waarom je er voor hebt gekozen om dit met out-of-focus foto's te bereiken. Daarnaast zijn ze ook nog eens breder dan de maximale 600 toegestane pixels.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.