Notebook Muis voor Graphic Design

Pagina: 1
Acties:

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-02 12:18
Ik woon nu een tijdje in kamers, en heb al 2 weken photoshop niet aangeraakt... nu ben ik van plan om een notebook muis t ekopen. Maar k weet in godsnaam niet welke ik moet nemen. Ik las goede reviews over de "Logitech VX Revolution".. maar is dat nu echt de perfecte design muis ? Of kan ik toch beter voor een wacom tablet gaann ?

• Storm316
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-11-2024
Tsja, als je een goeie muis zoekt is de VX absoluut een aanrader -ik heb er sinds kort ook 1tje en vind het gewoon een super ding- , maar een tablet is toch wel weer een heel ander apparaat. Het hangt er een beetje vanaf hoe intensief je photoshopt denk ik, maar als je 2 weken zonder kunt... ;)

Ik gebruik m'n VX zelf wel voor PS, hij ligt heerlijk in de hand en hij is een stuk preciezer dan m'n oude optische muis. Maar als ik acht uren per dag zou photoshoppen zou ik denk ik voor een goeie tablet gaan met hoge resolutie, naast een VX Revolution..... :D

• Storm316
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-11-2024
Hmmm, het is stil op tweakers zeg, normaal word je doodgegooid met meningen.... :P

• Sefaex
O-)

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-02 08:20
ik zweer bij mijn logitech vx nano :D

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

• Sefaex
Ik zit nogsteeds te twijfelen... maar denk toch dat ik voor de VX revolution ga... het is lekker compact... en ik heb ook niet al te grote handen.. dus ik denk dat deze muis perfect is. Wou eerst voor de MX gaan maar die is toch iets aan de prijzige kant.. daarnaast vind ik hem ook vrij groot !!!
Pagina: 1