Toon posts:

Siteom router niet bereikbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

ik zit inmiddels al 2 maanden te klooien met het opzetten van een draadloos netwerk hier thuis.
Enige tijd geleden ben ik oververhuisd en alle kabels en hardware (zoals router en laptop) mee overgenomen naar de nieuwe situatie. Ook hier internet van @HOME en je zou zeggen dat de enigste instelling die je hoeft te wijzigen, de computernaam in de router is.

Mooi niet dus. Teneerste ondervind ik problemen met het benaderen van de web-interface van de router. ALS (met nadruk op ALS) ik erop kom, dan gaat dat echt gierend traag voordat ik ook maar iets van de webinterface op mijn scherm heb (soms wel tot 5 minuten). Alle vervolgschermen laten ook vreselijk lang op zich wachten.

Heel vaak is de web-interface van de router ook helemaal niet te bereiken. Pingen lukt wel gewoon en ik krijg ook een juist IPadres en subnetmasker door. Het rare is dat ik ook geen draadloosinternet heb. Bekabeld internet werkt wel gewoon!

Gegevens router: http://www.sitecom.com/dr...ductid=312&version=V1;001

Andere info nodig, just ask!

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-03 16:54
normaal(beter) moet je het draadloze netwerk instellen via de bekabelde weg.

dus comp op router via de kabel,dan alles instellen en opslaan.

kijk ff of er andere draadloze netwerken in de buurt zijn met bijv : netstumbler en kies dan een kanaal waar nog geen netwerk op zit.

in windows,neem aan dat dat je os is,ff draadloos netwerk zoeken,jouw netwerk selecteren en je wachtwoord invoeren.

hierna zou het moetn werken.

suc 6

Verwijderd

Topicstarter
dat idee van je om de router met bekabeling in te stellen levert geen verbetering op. Dat heb ik inmiddels al vaak genoeg getest. Het blijft gewoon rete traag allemaal