[vista] scherm uit bij films kijken

Pagina: 1
Acties:

• honda4life
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-02 06:58
Hallo, sinds kort heb ik het vreemde probleem gekregen dat m'n pc z'n scherm zwart wordt als ik een tijd films aan het kijken ben alsof de schermbeveiliging actief wordt, ik heb al geprobeerd om de film met een ander programma af te spelen, een andere film,... maar dit is echt vreselijk irritant

wat ik geen oplossing vind is dat jullie zouden zeggen dat ik m'n screensaver z'n tijd alle keer zou moeten wijzigen, of de pc presentatie-modus zetten, het zou terug moeten werken zoals oorspronkelijk.

Merci

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06-2025

Gamo

Research Before You Buy

Zet de screensaver en power save opties voor het monitor uit?

Maareh, schijnt dat Windows Media Player de screensaver uitstelt tijdens het afspelen.

[ Voor 42% gewijzigd door Gamo op 08-10-2007 19:29 ]

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Een tijdje?

Dan moet je eens je schermbeveiliging afzetten, kijk ook eens bij power opties, daar staat ook iets van dat soort opties.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• honda4life
maakt niet uit welk energieschema ik ook neem is plots gekomen zonder dat ik de oorzaak eigenlijk weet

Verwijderd

wat ik geen oplossing vind is dat jullie zouden zeggen dat ik m'n screensaver z'n tijd alle keer zou moeten wijzigen, of de pc presentatie-modus zetten, het zou terug moeten werken zoals oorspronkelijk
Hoezo vind je dat geen oplossing? Als je het probeert dan merk je vanzelf wel of dat de oorzaak was of niet!

Is het altijd na een bepaalde tijd? En scherm uitzetten en dan weer aanzetten lost het probleem (tijdelijk) op? Of muis bewegen is al voldoende?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2007 20:49 ]

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:26

CaDje

Framedrops for life

ik heb hetzelfde probleem met mpc. Zomaar opeens, zonder dat ik iets veranderd heb.
Ik heb de screensaver gewoon op 2 uur gezet.

• honda4life
het is niet de oplossing omdat ik de tijd van m'n screensaver nooit aangepast heb. met de muis bewegen is voldoende (het geluid gaat wel verder, dus is zeker geen standby)

waarschijnlijk verhelpt het probleem zich wel door de screensaver maar ik moet ook geen screensaver hebben die er 2 uur over doet hé

• BillyC
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-10-2025
Had ik ook. Maar sinds BS Player 2.24 is dat probleem bij mij verholpen...

• honda4life
als nero showtime hetzelfde probleem geeft, denk ik dat jouw probleem eerder bij je media player lag dan bij windows

• honda4life
probleem lijkt opgelost te zijn, vernieuwingsfrequentie van 59 naar 60 Hz gezet

anyway die 1 Hz meer zal het verschil ni make, maar een vreemde waarde die 59, iemand enig idee hoe da kan?
Pagina: 1