Degelijke portable/mobiele printer

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:01
Ha allemaal,

Voor onze servicemedewerkers ben ik opzoek naar een degelijke portable (laser) printer.

Het idee is dat ze tijdens servicewerkzaamheden deze mee nemen en hiermee de servicebon meteen kunnen afdrukken en laten ondertekenen.

Zelf heb ik weinig goed ervaringen met deskjet printers die je mee moet slepen (inkt die gaat vlekken oa.)

Nu ben ik al een tijd aan het zoeken naar zoiets...het enige wat ik tot nu toe heb kunnen vinden is een inktjet printertje van HP --> http://h10010.www1.hp.com...10953-10809-12232700.html

Dit is alleen net niet helemaal wat ik zoek. Ik heb alleen tot op heden nergens een portable laserprintertje gevonden.. weet iemand toevallig of deze bestaan?

Eigenlijk zoek ik een kant en klare printer in bijvoorbeeld een nette koffer die makkelijk mee te nemen is en tegen een stootje kan.

Heeft iemand een idee of er een fabrikant is die zich op deze zakelijke markt richt?

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-02 00:34
Neem even een kijkje op http://www.follof.nl/ , koffers + printers.

BTW, portable laser printers bestaan niet als ik me niet vergis..

[ Voor 37% gewijzigd door Armo op 09-10-2007 13:39 ]

• cue
super man! thanx dit is precies wat ik zocht.

Was er inmiddels ook achter dat portable laser printer erg lastig gaat worden.

Wat ik me wel af vraag is of dit de enige leverancier is van deze koffers?

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-02 00:34
cue schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 22:56:
super man! thanx dit is precies wat ik zocht.

Was er inmiddels ook achter dat portable laser printer erg lastig gaat worden.

Wat ik me wel af vraag is of dit de enige leverancier is van deze koffers?
Graag gedaan.

Of dit de enige bedrijf is die dit soort koffers levert weet ik niet maar moet wel zeggen dat ik Attaché bij 2 bedrijven waar ik stage heb gelopen gezien heb.

Als je even op google zoekt dan vind je ook wel paar nuttige resultaten zoals hier .

[ Voor 14% gewijzigd door Armo op 09-10-2007 23:24 ]

• cue
mag ik vragen waar jij dan onder zoekt? Heb al flink wat zoektermen er op zitten maar krijg weinig resultaat.

Ga morgen eens even bellen met attaché