Toon posts:

Nieuwe headset

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op dit moment een Trust Silverline 640U, maar dat is echt brol, doet zeer aan de oren na een tijd enzo, maar de mic is al een paar maanden kapot en nu valt de rechterkant vaak uit --> Nieuwe Headset \o/

Budget ligt rond de 50-70€, ik zat al te denken aan een HS-900, ziet er ENORM comfortabel uit, schitterend bass & schitterend geluid voor te gamen, maar het geluid bij muziek is naar het schijnt minder. Nu weet ik weinig af van geluidskwaliteit en beluister ik ook maar muziek in men vrije tijd enzo, maar toch...

Heeft er iemand suggesties voor die prijs? Hij zal gebruikt worden om te gamen, wat muziek te luisteren, moet comfortabel rond de oren zitten en er moet een mic bij zijn.

Thx

Verwijderd

Ik zou zeggen Sennheiser Hd515/555 en dan een losse mic erbij kopen. Eentje die je gewoon aan de draad van de headphone kan klikken. Heb je ook een headset alleen dan wel veel betere geluidskwaliteit.

• mbr01
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-01 13:56
Wat voor een geluidskaart gebruik je? Is ook wel belangrijk voor de kwaliteit namelijk. En kijk inderdaad eens naar de senheisers die hierboven genoemd worden.

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon een Onboard geluidskaart, kheb hier ook nog een Soundblaster Live! 5.1 steken waarvan 1 uitgang precies kapot is (dat of de boxen zijn kapot, geen idee) ^^ Deze Trust was USB.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:56

voodooless

Sound is no voodoo!

Ik denk dat er genoeg topics over headsets te vinden zijn. 'T lijkt me geen goed idee om hier om ze hier nu weer te gaan opdreunen. 'T allerbeste is altijd nog om ze gewoon in de winkel te bekijken en te beluisteren. Er is keuze zat!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.