Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG] Redirect na bookmarken

Pagina: 1
Acties:

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-11 16:12
Niet echt een boeiende bug, maar ga er van uit dat jullie het hier willen perfectioneren ;)

Als je op bijv pagina 2 zit van een topic, en je bookmarkt dat topic, wordt je daarna geredirect naar pagina 1 ipv pagina 2, dus niet precies naar "waar je vandaan kwam" :)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Hetzelfde gebeurde zojuist bij het invoeren van een TR, ik kwam op de eerste pagina terecht ook al zat ik op pagina 20 oid. Als ik zoek dan kom ik echter topics tegen waarin wordt gezegd dat het verholpen is (of dat het niet reproduceerbaar was).

The devil is in the details.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

En op dit moment kan ik het ook niet reproduceren. Kan het wellicht een hickup zijn in de referrercheck oid?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Dat zou kunnen, ik maak best veel TR's aan en het is me niet veel vaker opgevallen dat ik op de eerste pagina terechtkom :P

The devil is in the details.

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2020
Mij gebeurt het wel heel vaak. Ik vermoed dat het gebeurd als je niet naar pagina x linkt, maar naar post x. De link is dan naar list_message en niet naar list_messages.
Hoop dat het zo te begrijpen is wat ik bedoel.