Ik ben op het moment bezig met het leren voor mijn theorie-examen rijbewijs B. Allemaal vrij simpel moet ik zeggen maar ik heb een situatie hier in de buurt waarvan ik niet helemaal zeker weet of ik hem wel goed snap 

Stel, ik ga op de fiets rechtdoor (van fietspad naar nummer 1, rode lijn), wie moet ik dan voor laten gaan? Geldt dit als een gewoon gelijkwaardig kruispunt (er staan geen relevante borden) en moet ik dus alleen rechts voor laten gaan en auto nummer 3 moet mij voor laten gaan?
Oh, ik zie trouwens net dat de blauwe lijn van auto 1 niet klopt, moet dus een grote lijn zijn en bij de groene uitkomen
Nog even een uitleg hoe de situatie is:
Fiets: Rechtdoor, van fietspad naar auto 1, rode lijn
Auto 1: Grote bocht naar links, blauwe lijn (die dus niet helemaal klopt)
Auto 2: Kleine bocht naar rechts, gele lijn
Auto 3: Groene lijn, van nummer 3 naar nummer 2
Dankeschön!

Stel, ik ga op de fiets rechtdoor (van fietspad naar nummer 1, rode lijn), wie moet ik dan voor laten gaan? Geldt dit als een gewoon gelijkwaardig kruispunt (er staan geen relevante borden) en moet ik dus alleen rechts voor laten gaan en auto nummer 3 moet mij voor laten gaan?
Oh, ik zie trouwens net dat de blauwe lijn van auto 1 niet klopt, moet dus een grote lijn zijn en bij de groene uitkomen
Nog even een uitleg hoe de situatie is:
Fiets: Rechtdoor, van fietspad naar auto 1, rode lijn
Auto 1: Grote bocht naar links, blauwe lijn (die dus niet helemaal klopt)
Auto 2: Kleine bocht naar rechts, gele lijn
Auto 3: Groene lijn, van nummer 3 naar nummer 2
Dankeschön!