Toon posts:

DVD-Film bestand omzetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een dvdtje met allemaal foto's in een diashow gezet door het programma opendvd. Nu ben ik helaas de foto's kwijt geraakt maar ik wil ze nog wel afzonderlijk van elkaar kunnen laten afdrukken. Is hier een programma voor?
Het zou fijn zijn als jullie me uit de brand kunnen helpen, want ik heb geen idee waar ik naar moet zoeken.
_/-\o_

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:43

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Je wilt van een .vob naar een .jpg ofzo? Het grootste probleem wat je hebt is de resolutie van de video. deze zal iets van 720x568 zijn (meen ik). Dit is wel heel erg laag om af te drukken. Als je dit echt wil, kun je in principe gewoon losse screenshots maken van de foto's.

Hier staat tekst

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:25

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Zeer waarschijnlijk zul je met iets aan de gang moeten gaan waarbij je screenshots neemt van het filmpje. Bedenk echter dat het omzetten naar een dvd film (wat die diashow waarschijnlijk gewoon is) behoorlijk wat kwaliteit uit de foto gehaald heeft. De resolutie van deze foto's is te laag om er een fatsoenlijke afdruk van te kunnen maken.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Topicstarter
oke dank jullie wel. Ik zat zelf ook al aan die screenshots te denken maar ik dacht misschien is er wel een oplossing voor. Maar wat de resolutie betreft moet ik het maar even aan kijken of het de moeite waard is. Maar in ieder geval bedankt alvast

• thunder7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:02

thunder7

houten vaas/schaal nodig?

ik weet zo goed als zeker dat mplayer kan doen wat je wil. Verdiep je eens in de documentatie.

hout-nerd - www.hetmooistehout.nl of www.houtenschalen.nl