Ik heb een repeater met daarin een RadionButton of een HtmlInputRadioButton (beide werken niet goed). Per rij worden er een aantal getoond die moeten functioneren als een groep alleen heeft een repeater de ziekelijke eigenschap op zelf een naar te verzinnen:
Nu denk ik slim te zijn en tijdens het binden van de repeater (late binding) te zoeken naar 1 van beide en de Name-property (HtmlInputRadioButton) of de GroupName-property (RadioButton) te zetten. Dat zou per Regel "Vraag_1" of "Vraag_2" etc moeten worden. Tijdens het debuggen wordt deze inderdaad gezet maar als ik naar het resultaat kijk wijkt dat nogal af:
Dat zou toch echt het volgende moeten zijn
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen of waar dat aan ligt..
code:
1
| name="rptVragen:_ctl2:rptAntwoorden:_ctl1:vraag_2" |
Nu denk ik slim te zijn en tijdens het binden van de repeater (late binding) te zoeken naar 1 van beide en de Name-property (HtmlInputRadioButton) of de GroupName-property (RadioButton) te zetten. Dat zou per Regel "Vraag_1" of "Vraag_2" etc moeten worden. Tijdens het debuggen wordt deze inderdaad gezet maar als ik naar het resultaat kijk wijkt dat nogal af:
code:
1
2
3
| <input value="4" name="rptVragen:_ctl2:rptAntwoorden:_ctl1:vraag_2" id="rptVragen__ctl2_rptAntwoorden__ctl1_htmlRadioButton1" type="radio" />nee <input value="5" name="rptVragen:_ctl2:rptAntwoorden:_ctl2:vraag_2" id="rptVragen__ctl2_rptAntwoorden__ctl2_htmlRadioButton1" type="radio" />weet niet <input value="6" name="rptVragen:_ctl2:rptAntwoorden:_ctl3:vraag_2" id="rptVragen__ctl2_rptAntwoorden__ctl3_htmlRadioButton1" type="radio" />ja |
Dat zou toch echt het volgende moeten zijn
code:
1
2
3
| <input value="4" name="vraag_2" id="rptVragen__ctl2_rptAntwoorden__ctl1_htmlRadioButton1" type="radio" />nee <input value="5" name="vraag_2" id="rptVragen__ctl2_rptAntwoorden__ctl2_htmlRadioButton1" type="radio" />weet niet <input value="6" name="vraag_2" id="rptVragen__ctl2_rptAntwoorden__ctl3_htmlRadioButton1" type="radio" />ja |
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen of waar dat aan ligt..