Toon posts:

tool om systeem wijzigingen in de hand te houden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello,

Kent er iemand een tooltje (voor XP) dat op de achtergrond draait en een melding geeft wanneer er iets wordt geinstalleerd of verandert.

Voorbeeld: Ik gebruik IE7 met 2 homepages ingesteld ( intranet page en google). Aangezien het een PC van het werk is wordt er regelmatig iets gepuched zodat ik mijn 2de homepage altijd kwijt ben.

Ik zoek dus een tooltje dat mij komt vragen of ik die wijziging wil toelaten...
Ik heb al liggen googelen maar zonder succes

Thx...

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Het is niet mogelijk om alle wijzingen bij te houden, gezien het feit dat je helemaal gek wordt van de popups: elke keer dat je een bestand opent, opslaat, programma start of afsluit; er kunnen wijzigingen naar het filesystem geschreven worden.

De daemon van search&destroy houdt wel de wijzigingen in het registry in de gaten, maar natuurlijk lang niet elk programma slaat daar informatie op...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Een beetje virusscanner kan dat. Bijvoorbeeld Kaspersky AV. Maar in dit geval wil je dat niet doen, overtuig de beheerders (cq. je manager) van de reden dat ze het niet zouden moeten pushen. Ga niet zelf de boel aanpassen, krijg je alleen maar ruzie mee ;)

Trouwens welkom op GoT!

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Je kunt natuurlijk ook Google in de searchbar gooien rechtsboven, en vanuit daar Googlen, dan heb je alleen de intranetpag als startpag. Als die nou net gepushed wordt, no problem :)

Verwijderd

Topicstarter
De Google searchbar rechtsboven lijkt mij de beste/snelste oplossing...
Bedankt voor de reply's allemaal!
Thx, ik ben al langer een regelmatige bezoeker van GoT maar nu had ik toch zelf ook een vraagje :)