Amerika ergens in het artikel -> doodsverwensing bush?!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Dit lijkt me niet de bedoeling

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-10 13:29

botoo

💀 too old to die young

Dat is idd een beetje erg onnuttig, uit het zicht gehaald en user krijgt mail.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:32

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

botoo schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 14:35:
Dat is idd een beetje erg onnuttig, uit het zicht gehaald en user krijgt mail.
:) dan zou ik ook eventjes kijken naar degene die het met +2 uitmuntend modereerde ;)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

RM-rf schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 14:42:
:) dan zou ik ook eventjes kijken naar degene die het met +2 uitmuntend modereerde ;)
Doet 'ie nu niet meer :+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
En weer 2 problemen opgelost! thx!
Ik hou van actieve FPM's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09-2022
Komt er dus op neer dat jullie akkoord gaan met het vermoorden van Moslims door de Amerikanen olv. Bush?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Dazsur schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:11:
Komt er dus op neer dat jullie akkoord gaan met het vermoorden van Moslims door de Amerikanen olv. Bush?
:N

De post is offtopic, bevat flames en niet onderbouwde kritieken richting personen die niets te maken hebben met dit nieuwsfeit. Het schelden is daarnaast ook niet gewenst. Dat is een reden om de post niet meer te tonen, en heeft op geen enkele manier te maken met politieke voorkeuren.

De West-Europese burgers zijn vrij anti-Amerikaans opgesteld, maar er zijn ook wel grenzen. Je hoeft niet bij elk artikel wat in zekere zin aan de VS is gekoppeld te klagen over Bush, Irak en de terrorisme-houding in dat land. Dat is compleet offtopic en zorgt voor een vervelende verzanding van de posts waarbij de constructieve, goede berichten er niet meer uit te vissen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Nee, maar dat is in elk geval geen onderwerp voor de FP.

Denk maar trouwens niet dat ik Bush een handje boven het hoofd hou of zou willen houden. Ik heb daar nogal een reputatie te verliezen.

* Delerium is gewoon anti-bullshitflamez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
Hmmm.
Ik snap t.
Alleen, de manier waarop Arne en Botoo ageren is mijn inziens te hautain.
Het lijkt erop dat ik helemaal niet meer mag modden. Staat geen datum bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Dazsur schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:28:
Hmmm.
Ik snap t.
Het lijkt erop dat ik helemaal niet meer mag modden. Staat geen datum bij mij.
Ik ben nu wel benieuwd hoe je dit zo weet te draaien dat dit soort doodsverwensingen op de FP ook maar enigzins gewenst zijn? Dat ik een hekel heb aan bush is leuk voor mij, maar dan ga ik hem toch niet dood wensen op de FP? Het artikel gaat trouwens niet eens over een onderwerp dat ook maar enigzins in de buurt komt, dit is een typisch geval van zodra je het woor amerika ziet gaan flamen op alles wat ook maar amerikaans is.
Hoe je dit een +2 kan geven is me al helemaal een raadsel. Wanneer je dit ook nog gaat verdedigen vraag ik me af of je wel iets van het modsysteem snapt of wil snappen.
Zowel de poster als de modder zijn bezig met het versprijden en aanmoedigen van dit soort haat-posts en verdienen het dan ook om hier voor gestraft te worden op een manier dat de rest er geen hinder meer van zal ondervinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
arne schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:54:
[...]

Ik ben nu wel benieuwd ............... van zal ondervinden.
Ik schreef toch al dat ik het snap, tenminste begin te snappen, het Moderatiesysteem dus. Maar daarnaast blijft wel het feit dat er in dit draadje een beetje te hautain gereageerd is.
-Doet 'ie nu niet meer- van botoo geeft aan dat hij de Big Boss is. En dat men maar te slikken heeft.
Begrijp je wat ik bedoel?

[ Voor 45% gewijzigd door Dazsur op 08-10-2007 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:32

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Dazsur schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:28:
Hmmm.
Ik snap t.
Wat bedoel je met 'hautain' ...?
Dat zou nl. betekenen dat er helemaal geen discussie mogelijk zou zijn, en dat zou zeker erg slecht zijn...

Ik kan me daar hier echter weinig bij voorstellen... enkel is hetwel zo dat een discussie over die 'doodverwensing' imho niet gevoerd kan worden, omdat het (nogmaals imho) onmogelijk is die post 'goed te praten'...
Dat was een zware offtopic flame en doodverwensing en iedereen kan weten dat dat op Tnet ongewenst is zo te posten en eveneens dat het geven van een +2 voor zo'n post misbruik van het moderatiesysteem is.

Echter, als iemand dat wil proberen is die mogelijkheid er wel, juist omdat TMF een 'open' forum is kan iedereen zn mening geven.
Dazsur schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:59:

-Doet 'ie nu niet meer- van botoo geeft aan dat hij de Big Boss is. En dat men maar te slikken heeft.
Begrijp je wat ik bedoel?
Tja, /me is nu eenmaal de 'baas' en degene die dat bepaald, maar naar mijn ervaring de laatste om niet de mogelijkheid te bieden ook feedback te geven...
enkel, in dit geval is het lastig om zelf heel erg gematigd en genuanceerd te doen, over iets dat zelf een doodsverwensing is, dan kun je ook gewoon de dingen wat strakker bij hun naam noemen...

en wat dat betreft is het zeker zo dat het moderatiesysteem ook gebaseerd is op de mogelijkheid dat er soms 'strafmaatregelen' ondernomen worden.

[ Voor 42% gewijzigd door RM-rf op 08-10-2007 18:07 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 12:12
Klagen dat er hautain gereageerd wordt, terwijl je een +2 mod op dergelijke reacties hebt gegeven...

wat een lef...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Je haalt een aantal dingen door elkaar Dazsur.
- Flamen is ongewenst maar zal niet snel resulteren in een edit of verwijdering van een post, schelden zal wel een admin-edit kunnenkrijgen.
- We hoeven geen doodsverwensingen op de FrontPage, sim-pel, geen discussie over mogelijk. Als iemand anti wilt reageren dan mag dat natuurlijk wel maar wel graag op een normale manier. Op dergelijke scheld-posts word wel ingegrepen.
- Als je het eens met een reactie bent dan is het moderatie-systeem niet het traject om dat duidelijk te maken, lees de mod-FAQ er nog eens op na wat er precies nagestreefd word met het modereren.

Wat jij gedaan hebt is doodsverwensingen toejuigen en daarvoor het modsysteem misbruikt. Dat is de reden waarom ik jouw modrechten handmatig heb uitgezet.

Inhoudelijk het FP artikel niet van belang voor de acties die ik heb ondernomen en een opmerking als: 'Komt er dus op neer dat jullie akkoord gaan met het vermoorden van Moslims door de Amerikanen olv. Bush?' is niet meer dan (een poging tot) een grove belediging.

FrontPageModerators modden objectief en niet op basis van persoonlijke voorkeur.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Nou ben ik persoonlijk gelukkig niet zo heel snel beledigd, maar ik hou wel van argumenten bij een discussie. Wanneer je persoonlijk gaat reageren ("de reactie van") vind ik al helemaal dat een argumentatie wel noodzakelijk is.
Maargoed, alle oneliners die je tot nu toe hebt genoemd zijn imho puur bedoelt om reactie uit te lokken, niet om tot een serieuze discussie te komen. Maar wel mensen arrogant noemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik nu even heel erg off-topic mag gaan ;)
Ik had deze reactie al een -1 meegegeven voordat 'ie op -2 gefixed werd, en ik heb eigenlijk geen idee wat er dan met de gemiddelde expertscore gebeurt? Normaal is het zo dat de score waarop een reactie gefixed wordt het referentiepunt wordt voor andere moderators (in plaats van de score van de expert mods), maar ik kan geen -2 geven en zou dus een fikse afwijking krijgen. Niet dat het echt uitmaakt op die 200+ moderaties die ik per maand doe, maar toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
Ben terug. Heb het draadje doorgelezen en zie dat ik helaas mijn punt niet kan overbrengen.
I rest my case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

@cas.fm.... geen punt :)
@Dazsur.... geen case ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
@cas.fm:
Wanneer je nu naar die post zou kijken, zou je zien dat jouw moderatiebalkje nu bij de -2 staat...
(kennelijk kan je een -2 geven wanneer je een beetje geholpen wordt :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt die gast vaker speciaal een account op tweakers aan om heftig te te kunnen gaan zitten schelden? Google heeft nog nooit van hem gehoord......

Volgens mij kunnen we hem zo weer eens verwachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
registratiedatum: 8 october
je zou zomaar nog eens gelijk kunnen hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:59

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Als ie dat probeert kon hij wel eens heel hard weggewerkt worden met de voetafdruk van Femme op z'n achterwerk.

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan alleen als je z'n IP natrekt en alle accounts nakijkt van dat IP. De naam ziet er erg fictief uit en op google komt deze naam in Nederland niet voor. Toch lijkt me deze grapjas erg nederlands. En iemand zonder spoor op internet.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 21:04:
Als ik nu even heel erg off-topic mag gaan ;)
Ik had deze reactie al een -1 meegegeven voordat 'ie op -2 gefixed werd, en ik heb eigenlijk geen idee wat er dan met de gemiddelde expertscore gebeurt? Normaal is het zo dat de score waarop een reactie gefixed wordt het referentiepunt wordt voor andere moderators (in plaats van de score van de expert mods), maar ik kan geen -2 geven en zou dus een fikse afwijking krijgen. Niet dat het echt uitmaakt op die 200+ moderaties die ik per maand doe, maar toch :P
offtopic:
Dit vroeg ik me een tijdje geleden ook af totdat ik opeens een forced in m'n modperformance zag. Hij stond wel op -2, maar expert bleef op -1 staan. Dus als een powermod hem fixed zonder zelf te modden geldt gewoon de expertmoderatie.

☻/
/▌
/ \

Pagina: 1