Rare beoordeling?

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happyguppy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-08 15:56
Ik zou graag even willen weten waarom de onderstaande post door een modje als ongewenst werd bestempeld. Het nederlandse taalgebruik is niet erg goed geformuleerd, maar als je het leest begrijp je zn punten wel. Ik heb om deze reden de balans teruggemod naar neutraal, maar zou toch graag even willen weten wat een reden zou zijn om deze weg te modereren (misschien zit ik wel fout, dan wijzig ik mijn moderatie nog wel).

http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=2226468

groetjes gerben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Hm... 3 kwart van zijn post is offtopic over het blokkeren van andere content, ik kan me zo voorstellen dat dat aanleiding geeft tot een hoop offtopic en/of flamende reacties. Aan de andere kant is het, zolang het neit doet wat ik denk dat het doet (flamewar dus), niet perse nodig om er een -1 van te maken. Een 0 voldoet in beginsel prima, misschien zelfs een +1.

edit: licht ook aan wat hij er in de edit aan heeft verandert natuurlijk...

[ Voor 12% gewijzigd door Arne op 08-10-2007 12:00 ]

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happyguppy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-08 15:56
arne schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 11:56:
Hm... 3 kwart van zijn post is offtopic over het blokkeren van andere content, ik kan me zo voorstellen dat dat aanleiding geeft tot een hoop offtopic en/of flamende reacties. Aan de andere kant is het, zolang het neit doet wat ik denk dat het doet (flamewar dus), niet perse nodig om er een -1 van te maken. Een 0 voldoet in beginsel prima, misschien zelfs een +1.

edit: licht ook aan wat hij er in de edit aan heeft verandert natuurlijk...
ik zag de edit pas verschijnen na mijn moderatie, dus ik denk spelling ;)
iig fijn om bevestigd te zien dat mijn correctie gerechtvaardigd is!

bedankt en grt,

gerben

[ Voor 7% gewijzigd door happyguppy op 08-10-2007 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-10 13:29

botoo

💀 too old to die young

Opgelost :), dus dan doe ik deze hier op slot i.p.v. te verplaatsen naar het mismodtopic waar het beter tot z'n recht zou komen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Dit topic is gesloten.