Voor twee weken terug heb ik een 'remote control' voor mijn Nikon D40 gekregen, een ML-L3. Vandaag heb ik eindelijk eens tijd om met dit voorwerp aan de gang te gaan, maar ik boek hierbij geen vooruitgang. Oftewel; er gebeurt niets. Aangezien er bij de RC geen instructieboekje zit ben ik eens gaan rondzoeken op het Internet en kom hier vooral uit op 'reviews' van individuen die dit voorwerp ook bezitten. Hier en daar wordt wat gemopperd op het niet aanwezig zijn van een instructie maar ze hebben het allemaal aan de praat gekregen.
Uit deze gelezen 'reviews' heb ik op weten te maken dat ik mijn camera moet bundelen met mijn RC. In het menu van mijn D40 zit een optie aangaande een RC, maar dit is puur een tijdsinstelling. Daarnaast zegt ook het instructieboek die met mijn D40 werd geleverd weinig tot niets over de RC.
Mijn vraag is dus; zouden jullie mij kunnen helpen? Misschien zie ik iets heel kleins over het hoofd, maar ik kom er niet uit
Uit deze gelezen 'reviews' heb ik op weten te maken dat ik mijn camera moet bundelen met mijn RC. In het menu van mijn D40 zit een optie aangaande een RC, maar dit is puur een tijdsinstelling. Daarnaast zegt ook het instructieboek die met mijn D40 werd geleverd weinig tot niets over de RC.
Mijn vraag is dus; zouden jullie mij kunnen helpen? Misschien zie ik iets heel kleins over het hoofd, maar ik kom er niet uit