Toon posts:

doen of niet P4 ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dit systeem http://www.ap.nl/con_intel_c_acropolis/APP_1400C.htm << niet dat ik het zelf ga kopen :>) maar mijn oom is op zoek naar een leuk systeem en ik vind dit een best aardig lijkend systeem voor de prijs etc

suggesties en of prijs/kwaliteit vergelijkende sytemen speak now :7

tank jou very mutsch

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:19

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Nou, ik zou er niet voor gaan.

Ik heb liever een Amd'tje... die is sneller en een stuk voordeliger. :)

Ik denk dat je het beste ff kan wachten totdat de software gereed is voor de P4 (lees optimalisaties). :)

Whatever.

Verwijderd

Helemaal mee eens.

Het heeft toch geen nut om een proc. te kopen waarvoor er nog geen geschikte software is? Is hetzelfde als een ferrari kopen als je er toch nooit harder als 120 mee mag en gaat...

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-08 22:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Sorry, maar een p4 vindt ik op dit moment echt ontzettend zonde van je geld... Hij heeft zich nog niet bewezen als je begrijpt wat ik bedoel.
Neem dan gewoon een 1 ghz (DESNOODS een Intel ipv een AMD) maar geen p4.

Verwijderd

Geen leven als ie die koopt ga voor een AMd is beter

Verwijderd

Op maandag 12 februari 2001 12:27 schreef -BORG- het volgende:
Is hetzelfde als een ferrari kopen als je er toch nooit harder als 120 mee mag en gaat...
Nee als een lelijke ferrari kopen als je er toch nooit harder als 120 mee mag en gaat! :)

Een ferrari koop je niet alleen om snelheid hoop ik.. :?

Verwijderd

/offtopic maat toch een beetje /ontopic :P
Ferrari? wat dacht je van een Kitcar met een Volkswagen moter erin!
/offtopic maat toch een beetje /ontopic :P

Zonder gein, een pIII of AMD ja, dat lijkt me idd beter!

Verwijderd

Vergelijk het qua prijs es met http://www.narwal.nl dan zie je dat je 1000 piek betaald om een P4 te hebben die nu nog nauwelijks snelheidswinst oplevert. Op het moment dat er gebruik gemaakt gaat worden van optimalisaties is de implementatie van het moederbord weer verouderd. Dus nee, niet doen (tenzij je Intel graag sponsort).

Verwijderd

Ik zou het nu nog niet doen. Ten eerste is er geen software voor die de Processor vol benut en ten tweede in de zomer komt de opvolger van de P4, het is ook weer een P4 maar met een andere socket met meer pins, koop dan liever een PIII 1,0gHz

Verwijderd

Topicstarter
okay das weer voldoende informatie dan gaan we maar voor de tb900 enz enz die ik al een maande terug voor men oom had samegesteld + wat nieuwe dingen thnx guys !

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04:04
voor die prijs kun je me toch een lomp AMD 1200 systeem maken met meer dan 256MB geheugen.

is even spelen:)

Athlon 1200 789
msi k7t turbo raid 417
256 mb dane elec cas 2 329
ati radeon 64mb vivo retail 624
2x ibm 30gb 7200 390x2=780
sb live player 5.1 189
philips 109b20 19" 1259
logitech itouch usb (met 2poorts hub) 100
logitech mouseman optical 95
floppy 40
teac cd540E 120
aopen kast 250 300watt
--------- 5001 piek

Dit is dus lomp veel sneller beter mooier et c etc
ooooh wacht even .. ik heb wel een monitor, deze p4 niet ;) nou ja dus :) veel plezier

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:38

jep

Op maandag 12 februari 2001 12:48 schreef Psycho_Dad het volgende:
Ik zou het nu nog niet doen. Ten eerste is er geen software voor die de Processor vol benut en ten tweede in de zomer komt de opvolger van de P4, het is ook weer een P4 maar met een andere socket met meer pins, koop dan liever een PIII 1,0gHz
En over anderhalf jaar komt er mischien wel een p5! dies veel sneller! *doh* ;)

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

zie: http://www4.tomshardware.com/cpu/01q1/010130/index.html

P4, to Buy or not to Buy, to Cry or not to Cry...
So what's the bottom line? Well, firstly I have to repeat myself for the 10,000th time, reminding you that systems with AMD's Athlon or Duron processors are the best you can get for your money right now. I also don't want to fail to mention that you can of course configure a Pentium 4 box that beats Micron's Millennia MAX XP in a few benchmarks, but for what price? I leave it up to you to decide what you want to think about Dell, the only large OEM that still doesn't offer systems with AMD processors. Are they really caring about their customers? I honestly wonder ...
Behoeft geen verdere uitleg: P4 is alleen voor mensen die geld willen weggooien.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Verwijderd

P4 NIET DOEN!!!
Athlon is veel sneller en goedkoper :)
zoals al zo vaak gezegd.....

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-08 14:20
zeker wachten tot de Northwood,
namelijk andere socket en waarschijnlijk zal die een stuk sneller zijn per Mhz door verdere optimalistatie:)

Als je der nu een wilt kopen AMD tb met 266FSB:)

• beest
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-06 11:46
tis op zich ook niet zo handig om van die voor geinstalleerde software te nemen. Lijkt mij dat je daar alleen maar extra voor moet betalen.

Kun je wel beter besteden denk ik ;)
Pagina: 1