Slot A thunderbirds

Pagina: 1
Acties:

• Skibby
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-08 11:55
Ik heb dus nu een athlon 550 op een slot A moederbord.

Eigenlijk wil ik alleen mijn processorkracht upgraden, en ik dacht aan een thunderbird. Maar ik kan alleen de thunderbird 700 in slot A uitvoering vinden. Is dat ook de enigste? En zou dat de moeite zijn? Lijkt mij niet namelijk.

Ander vraagje; als ik dan besluit om een nieuw socket a moederbord te kopen maar ik wil nog even mijn pc100 geheugen blijven gebruiken kan ik de fsb dan op 200 zetten? En verlies ik dan erg veel snelheid ten opzichte van een fsb op 266 met PC133 geheugen?

Verwijderd

Inderdaad niet de moeite waard, je kunt beter een fatsoenlijke grafische kaart kopen (ik weet niet wat je nu hebt), en over een jaar een nieuwe moederbordje en voor 200 piek een Duron 1000 mhz.

Enne FSB heeft niks met het geheugen te maken, kun je gewoon op 100 Mhz instellen (geen probleem)

• Skibby
tsja, videokaart is G400 dualhead
en die dualhead vinik wel fijn voor het kijken van divX op tv dus die wil ik niet kwijt.

• EaS
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-08 08:24

EaS

Op maandag 12 februari 2001 12:12 schreef Skibby het volgende:
Eigenlijk wil ik alleen mijn processorkracht upgraden, en ik dacht aan een thunderbird. Maar ik kan alleen de thunderbird 700 in slot A uitvoering vinden. Is dat ook de enigste? En zou dat de moeite zijn? Lijkt mij niet namelijk.
Welk SLOT A plankje heb je, eentje met een VIA chipset dan moet je HEEL erg veel geluk hebben wil je Slot A Thunderbird daarop werken (had iets met push/pull/drain stuff te maken). Op de AMD Irongate chipset (750) werken de T'birds alleen op de C6 Revisie (zoals in de K7Pro). Dus zou je de Slot A t'bird nemen, zou ik met de winkelier afspreken dat je em weer terug kunt doen.

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

en ze zijn inderdaad niet aanwezig in de snellere smaken!!

reserveringshouder Tesla Model 3

• Skibby
het is een Asus K7m revisie 1.004
allemaal niet de moeite lijkt me.

ik spaar wel door voor een nieuw plankje

bedankt voor de info

Verwijderd

Stop er anders een snelle Classic SLOT A in. Die zijn ongeveer even duur / misschien IETS duurder dan een thunderbird. Heb ik ook gedaan. Je zult alleen even moeten zoeken, want ze zijn schaars. Hint: http://www.goris.nl/Computer_hardware_lijstAMD_Processoren.html voor een classic Slot A 800 of 950

• Skibby
Eej! bedankt! dit is nog om de hoek ook! :)

kga de 950 maar eens halen denk ik :)
Pagina: 1