Toon posts:

Rewriter............

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ff een vraagje:
Ik sta op het punt om een cd-rewriter te kopen en heb deze op het oog
Philips Cdrw804 ( 8x4x32 ) incl software ( adaptec ) voor f375,-.............
Goedgekeurd?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-08 22:31

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hmmmm Philips staat niet echt bekend om hun kwaliteit branders. Maar dat heb ik alleen maar van horen zeggen..
Ik ben voor mijn nieuwe pc voor Plextor gegaan omdat ik daar veel goede dingen over gelezen heb...
Wie geeft er nog meer zijn mening?

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Heb geen goede ervaringen met Boonstra's.
Die fikker kost dus f375, en een Plextor 8x4x32i kost FL 511, bij Pricewatch.
http://www.tweakers.net/pricewatch.dsp?ProduktID=1988

Voor 125 piek, heb je dus een brander die beter is (en dat is zo) dan een Boonstra.

It's your Choice, maar ik zou (heb hem al) voor die Plextor gaan.

Mzzl Diamon

And The Only One

Verwijderd

I agree with Diamon.. ik heb m ook.. En ik heb ook al philips fikkers gehad...Plextor is beter

Owja en Diamon heb jij de 8x4x32i ??? die I???

Verwijderd

Topicstarter
Ah OK.........thanx guys..........Laat die Philips z'n eigen boontjes maar doppen ;)

• Diamon

Diamon

The Weird One

Gebeurt iedereen

Mzzl Diamon

Tis de 8x4x32a

And The Only One

• Diamon

Diamon

The Weird One

Ja, ik heb de 8x4x32ide (i=ide??) :)

Maar ik heb hem niet lang meer.
Mijn Pa heeft er belang bij, en ik koop zo'n snelle Boonstra fikker.

Hahahahahahahah en niemand die dat gelooft.
En correct ik heb hem wel verkocht ja, maar koop de 12x10x32.

Mzzl Diamon & Poen moet fikken >:) >:)

And The Only One

Verwijderd

Philips = Oke ik heb um gekocht bij rodosales
425+ 10 80min cd's zonder software.
Nero had ik nog; na een update werkt Nero prima samen met deze cdrw800, ook clone cd werkt zonder problemen.
Suc6 :)

Verwijderd

Tip:
KOOP NOOOOOOIT WAT VAN PHILIPS

Verwijderd

Tip : Luister nooit naar al die flapdrollen hier die elkaar maar nalullen zonder enige eigen ervaringen . Dit gezeik over Philips is ongeveer een jaar geleden hier begonnen en sindsdien papegaait iedereen elkaar na . De Philips brander moet je om 1 reden niet nemen en dat is omdat ie volgens mij slechts een 2Mb buffer heeft tegen 4Mb voor de andere gangbare 8 speed branders . Verder gaan ze niet eerder kapot dan andere en zeker het fabeltje van 1 maand na de garantie is niet waar .

Het begint hier echt op een elkaar napratende ouwelullenforum te worden . Plextor , AMD , Abit , Iiyama roelen en Philips , HP , Intel zuigen . Kijk alleen maar naar de eerste reply op dit topic en dan vooral de 1e regel . Dat moet genoeg zeggen denk ik .

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:19
'k heb altijd CDR's van philips, bevallen me prima ;).
Maar inderdaad, mijn voorkeur gaat ook niet uit naar philips CDR/W-fikkers.

Verwijderd

Hey domme PeeJee papagaai hou je rotte bek. Ik praat hier toevallig wel uit ervaring, hoe haal je het in je stomme rotkop om zonder dat je ook amar IETS van mij weet te beweren dat ik daar geen ervaring mee zou hebben? Domme dwaas

• Wimo.
  • Laatst online: 14:40

Wimo.

Shake and Bake!

Ben ik dan 1 van de enigste die flips writers wel redelijk goed vind? Ik heb zelf een cdd3610 gehad en die heeft het ruim 2 jaar volgehouden.. daarna heeft mijn broertje een maand of 5 geleden zo'n 4x flips gekocht.. zo'n lelijke zwarte :)
en daar heeft ie ook geen problemen mee

Verwijderd

Hey domme PeeJee papagaai hou je rotte bek. Ik praat hier toevallig wel uit ervaring, hoe haal je het in je stomme rotkop om zonder dat je ook amar IETS van mij weet te beweren dat ik daar geen ervaring mee zou hebben? Domme dwaas

Hee Salrijn kan het iets minder, als je een beetje beschaafde taal gebruikt begrijpen we je ook wel.
We mogen trouwens allemaal onze mening hier zeggen dus als er mensen bij zijn die philips goed vinden dan is dat hun mening en die heb je maar te respecteren.
Als je geen goede ervaring hebt met die cd brander leg dan aan de vraagsteller uit waarom hij niet goed is.
Ongecontroleerd geschreeuw hebben we niks aan.

• Diamon

Diamon

The Weird One

PeeJee:

Plextor, AMD, Abit, Iiyama roelen en Philips, HP, Intel zuigen.
Ik heb een Plextor fikker, een CPU van Intel, en een beeldkanon van iiyama.
En ik ben elk stukje hardware goed te spreken.

Mijn Pa heeft een Printer van HP, die is gewoon Top.
Heb zelf een Canon, dat is een zuipschuit.
Mijn Oom heeft een Philips Fikker, en er is bijna altijd wel wat met dat kreng.
Het begint hier echt op een elkaar napratende ouwelullenforum te worden.
Blijkbaar moet jij je es effe indimmen, wie ben jij om mij te beoordelen.
Ik heb slechte ervaringen met Philips, maar er is 1 ding wat ze wel goed kunnen, dat is het bouwen van scheerapparaten.

No Hard Feelings Offcours :)

Mzzl Diamon

And The Only One

Verwijderd

Wie Salrijn hier serieus neemt is sowieso niet goed bezig , het enige waar die tot nog toe mee is opgevallen is crossposten . Onderbouwde antwoorden heb ik nog niet mogen meemaken . Verder is het gewoon een feit dat de meeste hier maar achter de massa aanhollen zonder ook maar ooit iets zelf te hebben ondervonden . Ik heb tientallen collega's die 2 jaar geleden met een PC-prive project allemaal een philips 3610 hebben gekocht en van de naar schatting 30 spelers is er nu 1 stuk . Ik vind dat geen slechte score , maar als ik dan de eerste reactie weer lees :
Hmmmm Philips staat niet echt bekend om hun kwaliteit branders. Maar dat heb ik alleen maar van horen zeggen..
Dan kom ik dus tot de conclusie dat die weer gewoon achter de dom lullende massa hier aanloopt . Daarmee val ik jou (Diamon) dus niet persoonlijk mee aan , maar een heleboel mensen op dit forum mogen zich wel aangesproken voelen .

Verwijderd

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :X :X :X

• melvie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 21:28

melvie

Retro Icon

gaat het verder wel lekker??

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 22:17:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :X :X :X
Ehhh????
Topic is maar 3 jaar oud hoor.....

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:38
nibor112, voor deze zwaar kansloze kick krijg je nu nadat ik ff je history en notes heb bekeken een OW, check je mail :/

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.