Hey GenisiZ,
Bedankt

Nou ik ben niet naar andere locaties gelopen, omdat ik nu een mooi plekje tegen de railing van de brug had. En ik was bang dat ik teveel zou missen als ik halverwege zou gaan lopen en misschien een slecht plaatsje zou krijgen. Ook was ik niet alleen en hebben gewoon gezellig bij de railing gestaan.
Maar ja tijdens en achteraf baal ik er nog wel een beetje van dat ik niet ben veranderd van locatie
Ow jij schiet voor Tacky.nl relaxed

Ja klopt ik heb jou gezien, je rugzak weet ik niet, maar beige kleding staat me bij

Jep ik stond langs de kant met foto en filmcamera.(groene jas/bruine broek) En waarom ik die omnibounce erop had? Nou ik had aan Joris Gieske gevraagd of er geflitst mocht worden(in verband met afleiding aan de riders) hij zei toen nee. Maar goed iedereen flitste dus ging ik het ook doen, maar om een beetje de riders te besparen deed ik er een omnibounce op.(tijdens de finale was die er vanaf

)
mijn laatste foto lijkt inderdaad precies erop. maar het verbaasd mij dat dit mijn tijd is:
# Original Date/Time = 2007:10:07 14:14:24
# Digitization Date/Time = 2007:10:07 14:14:24
Is dat niet toevallig de tijd van je bewerking? (check net de tijd van mijn camera, en deze loopt een uur achter(met de tijd van mijn pc klok die geloof ik goed loopt))
maar goed dit was dus mijn eerste keer foto's maken in de hal en i sucked at it

Volgende keer mijn flitser ook maar op statief. Zo leer je tenminste van je foutjes
Leuke eerste ervaring met een "perskaart" en fotograferen in een hal. Jij al vaker gedaan dus?
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 14-10-2007 19:43
]