IK ben vandaag eens naar buiten toegegeaan om met mijn nieuwe digitale camera (Canon IXUS 75/Powershot 750) wat foto's te gaan maken van vlinders en bloemen. Ik heb ze inmiddels geupload naar DeviantART en hieronder heb ik de links in willekeurige volgorde gezet.
Ik ben pas begonnen met fotografie - sinds woensdag actually - maar heb wel wat ervaring al met Stock foto's voor website ontwerpen en dergelijke. Ik vind het nu echt wel leuk om te doen en ben er erg enthousiast over. Ik weet dat ik niet zo'n super-camera heb en het is zeker geen (d)SLR, maar voor een 7.2MP compact camera maakt hij zeker goede foto's IMHO. Alles is zelf ingesteld behalve de ISO formaat, maar die was als het goed is 80 en 100, dus lekker laag!
Nou hier is de testcase dan, na een heel verhaal :P:

Als de thumbs niet werken kun je ze ook bekijken in mijn deviantArt Gallery.
Als iemand zeurt over de link naar de DA gallery, een moddereter of admin ofzo, mag deze weggehaald worden hoor!
Dus wat vinden jullie hiervan? Verbeterpunten?
Ik ben pas begonnen met fotografie - sinds woensdag actually - maar heb wel wat ervaring al met Stock foto's voor website ontwerpen en dergelijke. Ik vind het nu echt wel leuk om te doen en ben er erg enthousiast over. Ik weet dat ik niet zo'n super-camera heb en het is zeker geen (d)SLR, maar voor een 7.2MP compact camera maakt hij zeker goede foto's IMHO. Alles is zelf ingesteld behalve de ISO formaat, maar die was als het goed is 80 en 100, dus lekker laag!
Nou hier is de testcase dan, na een heel verhaal :P:

Als de thumbs niet werken kun je ze ook bekijken in mijn deviantArt Gallery.
Als iemand zeurt over de link naar de DA gallery, een moddereter of admin ofzo, mag deze weggehaald worden hoor!
Dus wat vinden jullie hiervan? Verbeterpunten?