Ik moet mijn xd geheugenkaart formatteren via de camera, maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb in de handleiding gezocht, maar daar kan ik niets terug vinden over hoe dit moet. Weet iemand hoe ik dit moet doen?
Kun je niet even naar de plaatselijke fotografiezaak gaan, daar kunnen ze vast wel even uitleggen hoe het wel moet of ter plekke op een computer het kaartje formatteren. Als het in de handleiding overigens echt niet staat dan er natuurlijk altijd kans dat je toestel het formatteren van je xD-kaart niet ondersteunt.
Dat werkt volgens mij niet altijd even fantastisch, aangezien je camera hem wellicht formatteert met een ander bestandssysteem dan wat je computer zou doen?
Verder staat dat gewoon in de manual. Schijnbaar is het de onderste optie op tabblad 2 in het Set-up menu (geheugenkaart icoontje met sterretje erbij en OK ernaast).
Zie pagina 92 voor het menu overzicht en pagina 96 voor uitleg bij het formatteren: http://www.fujifilm.com.hk/fileadmin/pdf/S5600Manual.pdf
Verder ben ik eigenlijk gek dat ik dit op zit te zoeken, dat zou je gewoon zelf moeten doen
[ Voor 20% gewijzigd door Orion84 op 07-10-2007 22:07 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Formatteren via de computer schijnt niet goed te zijn. Vraag me niet waarom..
@ Orion84: heel erg bedankt!! Heb er een beetje over heen gekeken denk ik..
@ Orion84: heel erg bedankt!! Heb er een beetje over heen gekeken denk ik..
kijk voortaan wat beter in de handleiding.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()