There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
Euh... dat zal toch niet zeker? Ze wilden toch eerst 24 en 25 afmaken?>
Virussen? Scan ze hier!
Daarom vindt ik het ook zo vaag en ook op distributed.net is niets te vinden over de start van OGR-26.
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
Hoezo, ze doen toch ook 24/25 tegelijk, kan 26 er ook nog wel bij 
Wel vreemd trouwens dat ze uberhaubpt(?) 24 en 25 tegelijk doen... ik kan al niet eens meer 24 doen! Krijg standaard 25 van Dnet aangeleverd.
Heeft iemand trouwens een id over hoever ze met 24 zijn???
Wel vreemd trouwens dat ze uberhaubpt(?) 24 en 25 tegelijk doen... ik kan al niet eens meer 24 doen! Krijg standaard 25 van Dnet aangeleverd.
Gekkie is a proud member of TheBenny!
Verwijderd
het zou kunnen zijn dat ze een aantal test stubs ogr-26 aan het uitdelen zijn. dat deden ze met ogr-25 ook. die waren reet te traag.
Dan moeten we het IVO maar ff vragen mischien weet hij van de hoed en de rand.
Grutte Pier fansels
Verwijderd
Euh ze zijn nu bezig met de 2e ronde, ofwel alle stubs worden nog een keer uitgegeven.Op maandag 12 februari 2001 12:49 schreef _Gekkie_ het volgende:
Ikke al gedaan nog geen reactie.Op maandag 12 februari 2001 13:13 schreef hessel het volgende:
Dan moeten we het IVO maar ff vragen mischien weet hij van de hoed en de rand.
Anders moet je ff een bericht posten op het TA forum met een paste van je output. Dat forum wordt door een aantal dist.net staffleden gelezen, dus waarschijnlijk wordt je dan snel geholpen.
Bedankt IKKE
Voor de stand van de tweede ronde ogr24 kijk ff bij deze url http://n0cgi.distributed.net/statistics/ogr/index.html
Voor de stand van de tweede ronde ogr24 kijk ff bij deze url http://n0cgi.distributed.net/statistics/ogr/index.html
Grutte Pier fansels
Kan me trouwens herinneren dat zulke test-stubs niet meetellen voor de stats...
Nope doen ze niet.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
meteen je buffertej weg gooien dus!
en de rest van de OGR'ers opletten; als je deze hebt: wegflikkeren.... zo halen we TA nooit in....
en de rest van de OGR'ers opletten; als je deze hebt: wegflikkeren.... zo halen we TA nooit in....
Verwijderd
Hoi,
Per ongeluk zijn er wat ogr-26 stubs terecht gekomen in het produktie netwerk. Was niet de bedoeling.
Ze hebben geen wetenschappelijke waarde, dus je kunt betreffende inbuff net zo goed wissen, maar we laten ze WEL meetellen voor de stats, onder kopje OGR-25.
Ivo
Per ongeluk zijn er wat ogr-26 stubs terecht gekomen in het produktie netwerk. Was niet de bedoeling.
Ze hebben geen wetenschappelijke waarde, dus je kunt betreffende inbuff net zo goed wissen, maar we laten ze WEL meetellen voor de stats, onder kopje OGR-25.
Ivo
Ivo, bedankt voor deze duidelijke reaktie. Alleen jammer dat er op distributed niets over te vinden is
[removed]
Pagina: 1