Toon posts:

Radeon HD2300 in xp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Ik heb een downgrade gedaan van Vista naar Xp op een ACER 7720G volgens het topic:

controllerprobleem ->van vista naar xp met acer aspire 5920

Daar zit een RADEON HD 2300 op en ik krijg deze niet geinstalleerd.
Nu staat er op een ftp-site van acer de drivers voor mn kaartje maar ze werken niet.

ftp://ftp.work.acer-euro....aspire_xp_not_authorized/

Als ik de driver installeer zegt een kadertje: de driver ondersteund de hardware niet.
Is er geen 3rd party driver pack ofzo dat de radeon 2300 ondersteund, want ATI zegt op zijn site dat ze geen drivers leveren voor notebooks en dat je deze bij de notebookfabrikant moet downloaden.
Maar omdat de software van ACER zelf een beetje barrak is...... :?

Misschien iemand een oplossing of meer informatie?

Groeten Koen

• Shivan_20
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-02 10:58
Voor nVidia drivers is er de site laptopvideo2go...misschien dat er voor ATi ook zoiets is? (Heb zelf alleen ervaring met nVidia)

Verwijderd

Topicstarter
Jah ik kan op het net niets vinden over een pakket voor de ATI tak.

Nog iemand een tip. Ook krijg ik een melding bij een andere driver dat het pad van de exe te lang is (88 tekens?) Verkort het pad en probeer opnieuw....?

Ik zou niet weten wat dit is. Dit gebeurt bij het instaleren van elke ATI driver.

Mss iemand een tip

Alvast bedankt

Koen

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:00

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Probeer eens de ATi Omega driver (te vinden op http://www.omegadrivers.net/). Mijn laptop heeft een ATi X1400 Mobility Radeon en alleen deze driver (of de zeer verouderde versie van de fabrikant van mijn laptop) werkt. Als ik die van ATi zelf probeer, krijg ik de melding dat hij niet ondersteund wordt, ondanks dat ik aangeef dat het precies die kaart is. De Omega driver is gebaseert op de laatste Catalyst versie, en die ondersteunt de HD serie.

Commandline FTW | Tweakt met mate