Antec Nine Hundred stof

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-02 14:02
Beste manschen,

Enige tijd geleden heb ik een Antec Nine Hundred gekocht die mij zeer goed bevalt. Het enige nadeel van de kast vind ik dat hij fungeert als stofzuiger. Ik woon in een flat en hoe vaak ik ook stofzuig en schoonmaak, het blijft behoorlijk stoffig in huis met als gevolg dat mn case aardig snel volraak waar ik uiteraard niet zo happy van word.

Zijn hier nog meer mensen die een Antec Nine Hundred hebben en een soort van dust solution hebben?????

thx!

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2025

AlexanderB

7800 rpm

filtertjes op de luchtinlaat?

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07-02 23:04

Zygivt

Evenaren en overtreffen

panty als filter gebruiken ?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Die kast is zo ongeveer één en al luchtinlaat, dus dat gaat lastig worden. Je kunt panty's voor alle open delen plaatsen, of dunne filters kopen in de bouwmarkt en die er voor zetten, maar ik wens je success met zo'n kast van kippengaas :P

@onder: Ze zien je al komen bij de grote-maten-zaak, om 2 zwarte panties maatje 56 oid te kopen :P

[ Voor 11% gewijzigd door TheZeroorez op 07-10-2007 20:43 ]

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:14
TheZeroorez schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 20:41:
[...]

Die kast is zo ongeveer één en al luchtinlaat, dus dat gaat lastig worden. Je kunt panty's voor alle open delen plaatsen, of dunne filters kopen in de bouwmarkt en die er voor zetten, maar ik wens je success met zo'n kast van kippengaas :P
Hele kast in een panty stoppen... }:O

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:09
een stofzuiger er inbouwen ^^

you had me at EHLO

• mjgoof
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-12-2021
ik heb er vrij weinig last van.

heb je hem op de grond staan of op een buro? dat maakt namelijk wezenlijk veel verschil kwa stof.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Ik ben na aanschaf van mijn CM Stacker een tijdje bezig geweest om bij alle luchtinlaten een filterlaag van haardfilter in te bouwen/plakken.
Er fladderen hier zo'n 8 tot 10 vogels in huis rond (OK, niet altijd, meestal zitten ze in hun kooi, maar goed), daar komt het nodige fijne verenstof af. Om dat niet iedere week uit de PC te hoeven halen, maar eens aan het plakken gegaan. Tot nu toe nog geen moment spijt gehad.

• Hardware Junk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:47
En daarom vind ik het een $@%% kast. Sorry, maar plaatsen van filters voor elk kiertje is simpelweg een ondoenlijke zaak.

Als je de vorm van de kast weinig uit maakt, kan ik aanraden om over te stappen naar iets als een Enlight EN-8950. Kan je ook ombouwen voor dezelfde airflow en heeft nagenoeg geen kiertjes. De voorkant is van boven tot onder voorzien van een stoffilter.

2240 Wp oost + 3300 Wp west + 2KWh accu + 1800 Wp zuid

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-02 14:02
Overal pantys voorplakken is niet echt haalbaar :S ziet er niet uit.
Brede P schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 00:01:
Ik ben na aanschaf van mijn CM Stacker een tijdje bezig geweest om bij alle luchtinlaten een filterlaag van haardfilter in te bouwen/plakken.
Er fladderen hier zo'n 8 tot 10 vogels in huis rond (OK, niet altijd, meestal zitten ze in hun kooi, maar goed), daar komt het nodige fijne verenstof af. Om dat niet iedere week uit de PC te hoeven halen, maar eens aan het plakken gegaan. Tot nu toe nog geen moment spijt gehad.
Foto's ???

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Verwijderd

Voor 6 euro heb je 2 fanfilters. Je hebt er maar 2 nodig aangezien er maar 2 intake fans zijn (voorkant) of miss een derde als je de fan aan de zijkant ook als intake gebruikt
Pagina: 1