[Adium] Kleine issue met display picture.

Pagina: 1
Acties:

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik gebruik sinds vandaag weer even Adium, hardsikke fijn etc. Maar het is alleen ongelooflijk k%$* dat hij niet het plaatje laat zien dat ik wil.
Hij zit dus vast op en plaatje die ik een jaar geleden heb gebruikt en nu gewoon niet kan veranderen. Ik selecteer steeds een nieuwe of select "No icon". Maar hij blijft vast op die ene.
Kijk, dit is een klein probleem, niet dramatisch. Was het niet dat ik de meest debiele foto via Photobooth van mezelf dus heb.

Dus iemand die me kan helpen?

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Een rigoreuze oplossing zou zijn om compleet Adium te verwijderen (inclusief alle .plist files) en opnieuw te installeren, maar ja dan ben je alles kwijt (instellingen etc. etc.). Eventueel zou je met Appzapper kunnen kijken welke files je wel wil behouden en de rest zappen.

Wat je ook zou kunnen proberen even de afbeelding opzoeken en dan overschrijven door een andere.

• Póg mo Thóin
  • Niet online
Red schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 16:03:
Een rigoreuze oplossing zou zijn om compleet Adium te verwijderen (inclusief alle .plist files) en opnieuw te installeren, maar ja dan ben je alles kwijt (instellingen etc. etc.). Eventueel zou je met Appzapper kunnen kijken welke files je wel wil behouden en de rest zappen.

Wat je ook zou kunnen proberen even de afbeelding opzoeken en dan overschrijven door een andere.
Ja idd, helemaal verwijderen zou idd wel helpen. Ik heb ook geprobeerd de afbeelding te vinden maar dat is niet gelukt. Beetje vaag probleem lol, ik had er totaal niet meegezten als het niet de meest mongole foto ooit zou zijn.

Verwijderd

Ik neem aan dat je de display picture van MSN bedoelt? Je kan namelijk op 2 plekken je plaatje veranderen: Bij de algemene Adium settings, maar je kan ook nog per account je plaatje instellen.

Kijk ook bij de gevorderde instellingen dat je adresboek instellingen goed staan.

Over dat debiele plaatje: Die staat of bij je account ingesteld, of in je adresboek, daar kan je het plaatje ook veranderen.

• Póg mo Thóin
  • Niet online
Flex!! Ja, dat was het. Ik wist niet dat je ook nog de setting kon editten van de account!

Thanx man!

ff hier die photo posten, dan zie je wat ik bedoelde :p

Afbeeldingslocatie: http://img234.imageshack.us/img234/2782/photo47qp5.jpg

[ Voor 62% gewijzigd door Póg mo Thóin op 07-10-2007 17:19 ]

Verwijderd

Ik begrijp dat je dan een andere foto wil nemen :)

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ik heb ook een keer gehad dat ik 'opeens' geen foto's meer kon veranderen in Adium, na opnieuw installeren was het probleem verholpen.
Pagina: 1