Beste medetweakers,
ik heb een raar probleem. Ik heb het forum al doorzocht maar ik kwam niet echt soortgelijke problemen tegen.
Mijn probleem:
Ik heb een 8800GTS 320MB van Gigabyte, die geen beeld geeft.
Omschrijving:
Toen ik de kaart inbouwde leek alles prima te werken. Ik zag mijn Bios scherm voorbij komen ik zag Windows laden. En ik kwam zelf IN windows (met beeld) en na +- 10-20sec wordt het beeld gewoon 'blauw' (en nee GEEN BSOD
) Als ik mijn computer uitschakel hoor ik ook gewoon het afsluit muziekje van Windows.
Wat ik gedaan / geprobeerd heb:
- Oude grafische kaart ingebouwd (alles werkt prima) ALLES van Nvidia weg gegooid (zelf NIC drivers) niet opgelost
- Andere PCI-E connector (3 verschillende geprobeerd (2 van mijn voeding 1 bijgeleverde 2x molex naar 1x PCI-E
- Ander PCI-E slot geen effect.
Suggesties zijn zeer welkom
PC Specs:
AMD Athlon X2 4200+ @ 2,65 Ghz
Asus A8N32-SLI Deluxe
600 Watt Spire Voeding (Rocketeer ofzo)
4096 RAM
7600 GT die prima werkt (zelf zonder drivers)
en natuurlijk de 8800GTS met het probleem,
Hopelijk heeft iemand een ideetje
ik heb een raar probleem. Ik heb het forum al doorzocht maar ik kwam niet echt soortgelijke problemen tegen.
Mijn probleem:
Ik heb een 8800GTS 320MB van Gigabyte, die geen beeld geeft.
Omschrijving:
Toen ik de kaart inbouwde leek alles prima te werken. Ik zag mijn Bios scherm voorbij komen ik zag Windows laden. En ik kwam zelf IN windows (met beeld) en na +- 10-20sec wordt het beeld gewoon 'blauw' (en nee GEEN BSOD
Wat ik gedaan / geprobeerd heb:
- Oude grafische kaart ingebouwd (alles werkt prima) ALLES van Nvidia weg gegooid (zelf NIC drivers) niet opgelost
- Andere PCI-E connector (3 verschillende geprobeerd (2 van mijn voeding 1 bijgeleverde 2x molex naar 1x PCI-E
- Ander PCI-E slot geen effect.
Suggesties zijn zeer welkom
PC Specs:
AMD Athlon X2 4200+ @ 2,65 Ghz
Asus A8N32-SLI Deluxe
600 Watt Spire Voeding (Rocketeer ofzo)
4096 RAM
7600 GT die prima werkt (zelf zonder drivers)
en natuurlijk de 8800GTS met het probleem,
Hopelijk heeft iemand een ideetje
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile