Welja, het iele geheugen was ook al bij me opgekomen. TDU is natuurlijk een zware applicatie, evenals Bioshock. Bij wat lichtere spellen als Half Life 2 Ep. 1 en Tomb Raider Anniversary heb ik er hoegenaamd geen last van (
fingers crossed...).
Hoe dan ook, de resolutie en videokaartdriver zijn het volgens mij niet - noch spelen op een res van 1280x1024, noch een stap terug naar een oudere driver toen alles nog goed liep hebben me voorbij het 'dode punt' geholpen.
De kast die ik heb staat in mijn sig. Of de airflow goed is? Welja, hij staat op een prima afstand van de muur af. Ook hoor ik geen fans blazen (wat niet wil zeggen dat ze uitstaan). Temperatuur-readouts van de CPU liggen tussen de 35 en 40 graden, lijkt mij vrij normaal.
Ik heb het logboek eens geopend, en ik zie daar nu in terugkeren:
Bron: system error
Categorie: (102)
Gebeurtenis: 1003
Gebruiker: n.v.t.
Tot mijn schrik (wellicht onterecht) zie ik ook de volgende fouten heel vaak terugkeren:
Bron: DCOM
Categorie: Geen
Gebeurtenis: 10016
Gebruiker: Lokale service
en
Bron: SidebySide
Categorie: Geen
Gebeurtenis: 59
of 32
Gebruiker: n.v.t.
Echter: die foutmelding gaat al terug tot begin vorige maand (eind van het logboek), dus ik denk niet dat die hier iets mee te maken heeft (maar wie weet)?
Edit 21:32: aan het beeldscherm lijkt het ook niet te liggen - ik heb net mijn oude scherm plus drivers weer teruggezet en het spel loopt op
exact hetzelfde punt vast...
Misschien moest ik maar weer eens een fresh install van Windows doen...:|
(maar voor ik dat doe...als iemand nog een idee heeft waaraan het zou kunnen liggen...?)
[
Voor 12% gewijzigd door
Verwijderd op 07-10-2007 21:33
]