Na meer dan een jaar met een ipod video hebben rondgelopen ben ik blij dat ik deze 'update', de Ipod Classic heb gehaald. Alleen de volgende twee punten waar ik niet uitkom..
1. Microsoft Outlook Agenda --> eerder kon ik prima mijn outlook agenda op mijn ipod laden, maar nu pakt ie 'm niet. Eerder kon ik alle agendapunten netjes bekijken op mijn Ipod maar nu laat ie helemaal niks zien.
2. Albums op alfabetische volgorde. In Itunes heb ik een map gemaakt met daarin alle albums. Het rare is dat op de Ipod niet alle albums op alfabetische volgorde weergeeft. Het lijkt wel of de Ipod de laatste toegevoegde albums 'los' onderaan toevoegd. Dit terwijl de albums in Itunes toch echt wel op alfabetische volgorde staan.
Iemand die deze twee puntjes kan verhelpen?
Ik heb inmiddels de update 1.0.2. maar nog steeds geen effect
Verder is het echt een topding. Vooral dankzij de update werkt ie heel smooth
1. Microsoft Outlook Agenda --> eerder kon ik prima mijn outlook agenda op mijn ipod laden, maar nu pakt ie 'm niet. Eerder kon ik alle agendapunten netjes bekijken op mijn Ipod maar nu laat ie helemaal niks zien.
2. Albums op alfabetische volgorde. In Itunes heb ik een map gemaakt met daarin alle albums. Het rare is dat op de Ipod niet alle albums op alfabetische volgorde weergeeft. Het lijkt wel of de Ipod de laatste toegevoegde albums 'los' onderaan toevoegd. Dit terwijl de albums in Itunes toch echt wel op alfabetische volgorde staan.
Iemand die deze twee puntjes kan verhelpen?
Ik heb inmiddels de update 1.0.2. maar nog steeds geen effect
Verder is het echt een topding. Vooral dankzij de update werkt ie heel smooth